Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMerenda, Miroslaven
dc.contributor.authorKráčmarová, Janaen
dc.date.accessioned2009-11-18T21:16:33Z
dc.date.available2009-11-18T21:16:33Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/76598
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce bylo zjistit, jak efektivně jsou poskytovány služby zákazníkům v restauračním zařízení v hotelu Colchi s.r.o. Na základě zjištění spokojenosti či nespokojenosti zákazníků jsem se snažila vedení restauračního zařízení navrhnout doporučení a opatření, které by vedly k odstranění nedostatků a ke zvýšení spokojenosti zákazníků v budoucnu. Marketingový výzkum byl realizován prostřednictvím dotazníkového šetření.cs
dc.description.abstractThe purpose of my thesis is to find out what is the efficiency of the customers’ services provided in the restaurant in Hotel Colchi Ltd. I tried to offer some recommendations and steps to remedy the shortcomings and to increase the customers’ satisfaction in the future on the basis of the customers’ satisfactory or non-satisfactory responses. The marketing research has been carried out through the questionnaire survey.en
dc.format59, [35] l. + 1 CDcs
dc.format.extent7659132 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectnespokojenostcs
dc.subjectefektivitacs
dc.subjectrestauracecs
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectdissatisfactionen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectrestauranten
dc.subjectcustomeren
dc.subjectservicesen
dc.subjecteffectivenessen
dc.titleZhodnocení efektivnosti služeb zákazníkům v restauračním zařízenícs
dc.title.alternativeEffectiveness Evaluation of Customer Services in the Restauranten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200903717cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeSteinová, Martinaen
dc.date.accepted2009-08-31en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRA655_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam