Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTyrlik, Ottoen
dc.contributor.authorStavinoha, Martinen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:12:40Z
dc.date.available2010-09-29T14:12:40Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79471
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractV této práci jsem se zabýval tvorbou maloobchodních cen a cenovou strategií podniku Jednota, spotřební družstvo v Novém Jičíně. Předmětem mé diplomové práce bylo analyzovat cenovou tvorbu a náklady vstupující do cen. Dále pak posoudit vystupování podniku v rámci skupiny COOP. Cílem bylo nejen zhodnotit cenovou tvorbu z hlediska způsobu provedení a efektivity tohoto nástroje řízení podnikové ekonomiky, ale především navrhnout možná řešení a postup při tvorbě cen včetně volby cenové strategie v konkurenčním prostředí. V závěru bylo také navrhnuto řešení této problematiky.cs
dc.description.abstractIn this thesis, I dealt with a retail pricing and a pricing strategy of the Jednota company, a consumer cooperative in Nový Jičín. The subject of my work was to analyze the pricing and cost items included in the prices. The other part of the thesis was to consider a performance of the company unit within the COOP group. The aim was not only to asses the pricing in terms of the execution and effectiveness of that tool for managing the business, but in particular to propose possible solutions and a pricing process including a selection of a pricing strategy in the competitive environment. In the conclusion I also proposed a way of addressing this issue.en
dc.format.extent1711222 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectProduktcs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectcenacs
dc.subjectrozhodování o cenáchcs
dc.subjectfunkce nákladůcs
dc.subjecttvorba cencs
dc.subjectCOOPcs
dc.subjectcenová podporacs
dc.subjectkonfrontace cen s konkurencícs
dc.subjectaplikace a kontrola cencs
dc.subjectřízení nákupních cencs
dc.subjectanalýza hospodaření družstvacs
dc.subjectnávrhy a řešení cenové tvorby a strategie.cs
dc.subjectdistributionen
dc.subjectand pricing strategies.en
dc.subjectproposals and solutionsen
dc.subjectthe analysis of economy cooperativesen
dc.subjectmanagement of the purchase priceen
dc.subjectapplications and price controlen
dc.subjectconfrontation with competitive pricesen
dc.subjectprice supporten
dc.subjectCOOPen
dc.subjectpricingen
dc.subjectcost functionsen
dc.subjectpricing decisionsen
dc.subjectpriceen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectProducten
dc.titleVyužití marketingových nástrojů při řízení podnikové ekonomikycs
dc.title.alternativeUsage of Marketings Instruments in Managing of Business Economicsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeZávadová, Jindraen
dc.date.accepted2010-05-28en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSTA629_EKF_N6208_6208T037_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam