Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Romanen
dc.contributor.authorNovotná, Denisaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:31:43Z
dc.date.available2010-09-29T14:31:43Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79836
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomové práce bylo navrhnout takové internetové marketingové komunikační aktivity, které zvýší spokojenost současných zákazníků a zároveň zvýší počet nových klientů. V teoretické části je vysvětlen princip fungování internetového volání a je přiblížena společnost, jež službu SIPCZ.NET nabízí. Současně je charakterizována marketingová komunikace, její plán a jsou zde popsány jednotlivé nástroje internetové marketingové komunikace. Také je v této části práce přiblíženo typické chování české populace na internetu. Na teoretickou část navazuje část praktická, ve které je objasněn způsob, jakým byl proveden primární výzkum. Dále je analyzována současná marketingová komunikace podnikatelského subjektu, jež je doplněna o grafy zobrazující výsledky dotazování. Na základě provedené analýzy jsou vyhodnoceny stanovené hypotézy a jsou vypracovány návrhy a doporučení pro zkvalitnění dosavadních webových stránek. Zároveň bylo společnosti doporučeno využít některé další nástroje internetové marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractA suggestion of internet application for marketing communication was the main goal of the diploma thesis. The marketing communication should assist to increase satisfaction of current customers and to increase in the number of prospects. The principle of internet telephony is explained in a theoretical part of the thesis. Then, the organization is described. Also, market communication, marketing communication plan, internet usage in Czech households and internet marketing communication tools are characterized. There is explained technique of a research in a practical part. After that, the current company’s market communication is analyzed. This part contains also graphs which show the results of the research. Hypotheses are evaluated on basis of the results of the research, too. In the end of the thesis are prepared suggestions. Those suggestions are focused on improvement of company’s websites and other internet marketing communication tools.en
dc.format.extent1514050 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectblogcs
dc.subjectdiskusní skupinycs
dc.subjectemail marketingcs
dc.subjectgrafická reklamacs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectPublic Relationscs
dc.subjectSEMcs
dc.subjectSEOcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectVoIPcs
dc.subjectwebové stránkycs
dc.subjectblogen
dc.subjectdiscussion groupsen
dc.subjectemail marketingen
dc.subjectgraphic advertisementen
dc.subjectInterneten
dc.subjectmarket communicationen
dc.subjectPublic Relationsen
dc.subjectSEMen
dc.subjectSEOen
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectVoIPen
dc.subjectwebsitesen
dc.titleVyužití internetu v marketingové komunikaci službycs
dc.title.alternativeInternet Application for Marketing Communication of Serviceen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGleichová, Gabrielaen
dc.date.accepted2010-08-31en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisNOV674_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam