Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Janaen
dc.contributor.authorBartošová, Janaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:34:47Z
dc.date.available2010-09-29T14:34:47Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79895
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou měření spokojenosti návštěvníků zdravotnického zařízení. Nejprve byly popsány základní informace a charakter tohoto zdravotnického zařízení (Mgr. Stanislav Zapletal – Rehabilitace). Na základě současného fungování jsem provedla podrobnou analýzu marketingového mixu. Poté byla měřena úroveň spokojenosti zákazníků, a to pomocí primárního marketingového výzkumu na základě dotazníkového šetření. Pomocí zjištěných výsledků a SWOT analýzy jsem zformulovala vlastní návrhy a doporučení, které by měly vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků a odstranění slabých míst v poskytování služeb.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis is dealing with methods of customer satisfaction measurement of medical center. Firstly there were described essential information and the characteristic of this medical center (Mgr. Stanislav Zapletal – Rehabilitation). In consideration of the current operation I made a detailed description of marketing mix. After that I started measuring customer satisfaction by the primary research with the questionnaire. On the basis of the research outcome and SWOT analysis I formulated concrete proposals and recommendations which should lead to the increase of customers and elimination of the weak parts of the business.en
dc.format.extent2593357 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectzdravotnické zařízenícs
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmedical centeren
dc.subjectmarketing servicesen
dc.titleMěření spokojenosti návštěvníků zdravotnického zařízenícs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Medical Centeren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVogl, Janen
dc.date.accepted2010-05-31en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBAR686_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam