Show simple item record

dc.contributor.advisorPeterková, Jindraen
dc.contributor.authorPtáčková, Evaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:37:11Z
dc.date.available2010-09-29T14:37:11Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79941
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá zhodnocením cenové strategie výrobního podniku, na trhu stavebních materiálů. Zhodnocení je jednak realizováno posouzením, zda profil cenové strategie společnosti je dostatečně konkurenceschopný a zároveň je hodnoceno, zda cenová úroveň u vybraného produktu je orientována na zákazníky a odráží zákaznické potřeby. V teoreticko-metodologické části jsou vymezeny základní pojmy související s cenovou strategií, přístupy k tvorbě cenové strategie, metody tvorby cena a popsány metody, které jsou aplikovány pro zhodnocení v aplikační části. V rámci aplikační části je realizována Porterova analýza konkurenčních sil a test cenové citlivosti. Na konci práce je provedeno shrnutí zjištěných skutečností a realizovány návrhy a doporučení týkající se zlepšení stávající cenové strategie.cs
dc.description.abstractA diploma thesis deals with the evaluation of pricing strategy in manufacturing company on building materials market. Evaluation is realized from two perspectives. The first aspect is if the profile of the pricing strategy in analyzed company is competitive enough. The second aspect is if the price strategy for the selected product is customer-oriented and reflects customer needs. The theoretical-methodological part contains the basic concepts related to pricing strategies, approaches to the formation of pricing strategies, pricing methods and the methods that are applied to evaluate the application part. The application part contains Porter five forces analysis and the price sensitivity meter. At the end of the work is carried out summary of the findings and made suggestions and recommendations on improving the existing pricing strategy.en
dc.format.extent1281600 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCenacs
dc.subjectcenová strategiecs
dc.subjectcíle cenové strategiecs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectPorterova analýza konkurenčních silcs
dc.subjectmetoda tvorby cencs
dc.subjecttest cenové citlivosti.cs
dc.subjectPriceen
dc.subjectPricing strategyen
dc.subjectPricing objectivesen
dc.subjectCompeting businessen
dc.subjectPorter five forces analysisen
dc.subjectPricing methodsen
dc.subjectPrice sensitivity meter.en
dc.titleZhodnocení cenové strategie výrobního podniku na trhu stavebních materiálůcs
dc.title.alternativeEvaluation of Pricing Strategy in Manufacturing Company on Building Materials Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLichovníková, Hanaen
dc.date.accepted2010-05-25en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskáen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPTA062_EKF_N6208_6208T020_00_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record