Show simple item record

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétaen
dc.contributor.authorTyl, Tomášen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:44:17Z
dc.date.available2010-09-29T14:44:17Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80074
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce bylo získat podklady pro vytvoření, který povede ke zlepšení komunikace ze strany společnosti CEMEX Sand, s.r.o. se svými zákazníky Měla by také přinést lepší pohled na jednotlivé zákazníky a kvalitnější nabídku produktů a služeb. V teoretické části jsem se seznámil se základními charakteristikami B2B trhu a trhu se štěrkopískem a také společností CEMEX Sand, s.r.o. Následně jsem teoreticky popsal proces řízení vztahů se zákazníkem. V praktické části jsem provedl analýzu na základě získaných údajů od zákazníků CEMEX Sand, s.r.o. Z výsledků jsem poté vytvořil několik návrhů a doporučení směřované společnosti.cs
dc.description.abstractThe aim of my thesis was to get basis of create, which should lead to improve of the business communication from CEMEX Sand, lmd. with their customer. It should bring better eye to individual customer and improve quality of supply products and services too. In the theoretical part I introduced myself with the basic characteristics of the B2B market with the aggregates market and also with the company CEMEX Sand, lmd. Than I have theoretically described process of customer relationship management. In the practical part I made an analysis from information of CEMEX Sand, lmd.´s customers. From the results I created some proposals and suggestions for the company.en
dc.format.extent1207493 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkemcs
dc.subjectimplementacecs
dc.subjectB2B trhcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjecttrh se štěrkopískemcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectcustomer relationship managementen
dc.subjectimplementationen
dc.subjectB2B marketen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectaggregates marketen
dc.subjectmarketingen
dc.titleImplementace řízení vztahů se zákazníkem na B2B trhucs
dc.title.alternativeImplementation of Customer Relationship Management on the B2B Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVach, Martinen
dc.date.accepted2010-05-28en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTYL050_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record