Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrová, Michaelaen
dc.contributor.authorHanáková, Kateřinaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:59:46Z
dc.date.available2010-09-29T14:59:46Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80377
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo navrhnout zlepšení marketingové komunikace pro vydavatelství VLP, a. s. pro konkrétní titul Vyškovský deník. Zabývám se charakteristikou vydavatelství i Vyškovského deníku. Práce je zaměřena i na teoretické východiska marketingové komunikace a obsahuje i základní pojmy mediální žurnalistiky. Součástí práce je i provedený výzkum, který analyzuje marketingovou komunikaci. Dále podávám návrhy a doporučení, jak upoutat nové čtenáře a zvýšit prodej denních nákladů výtisku.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to propose improvements to marketing communications for publishing VLP, and for a specific title Vyškov´snewspaper. I deal with publishing houses and characterization of Vyskov newspaper. Work is focused on the theoretical background of marketing and communication includes the basic concepts of media journalism. The work also carried out research which analyzes the marketing communication. Furthermore, I provide suggestions and recommendations on how to attract new readers and increase the daily cost of sales copy.en
dc.format.extent1245424 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectVyškovský deníkcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmediální trhcs
dc.subjectMarketing Communicationsen
dc.subjectVyškov´s newspaperen
dc.subjectmedia marketen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectcommunication mixen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace deníkucs
dc.title.alternativeAnalysis of the Marketing Communication for Newspaperen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNavrátilová, Terezaen
dc.date.accepted2010-06-07en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHAN412_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam