Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽídek, Jiříen
dc.contributor.authorSobek, Ondřejen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:04:32Z
dc.date.available2010-09-29T15:04:32Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80469
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTématem mé bakalářské práce jsou faktory ovlivňující zákazníka při výběru jízdního kola. Cílem tedy bylo zjistit, jaké faktory zákazníka při koupi jízdního kola ovlivňují, kde hledá potřebné informace a jaké finanční prostředky je ochoten nákupu obětovat. K samotnému výzkumu byla použita metoda dotazníku. V teoretické části práce jsem vymezil důležité pojmy, které s tématem souvisejí, jako například marketing, marketingový mix, sport, chování spotřebitele nebo faktory, které ovlivňují jeho nákupní chování, a také charakterizoval jednotlivé kategorie jízdních kol. Praktická část je věnována samotnému výzkumu, jehož výsledky jsou interpretovány pomocí grafů, či tabulek. Závěr mé práce je věnován shrnutí výsledků šetření, s doporučeními pro prodejce i zákazníky.cs
dc.description.abstractSubject of my thesis are factors which influencing customer when purchasing a bicycle. The main objective was determine, which factors are for customer important, where is customer searching the information about bicycles and which financial resources is he content for purchasing a bicycle. For the research was used the method of questionnaire. In the theoretical part of my thesis I explainded outlines of key concepts which are important. Such like determination of marketing, marketing mix, sports, the purchasing behaviour of customers or factors which influencing customers when purchase, I also described the main categories of bicycles. The practical part is devoted to the research, whose results are presented on graphs and tables. In conclusion, I evaluate the results of an investigation with recommendations for sellers and also customers.en
dc.format57, [14] l. : il.cs
dc.format.extent1237695 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectjízdní kolocs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectchování spotřebitelecs
dc.subjectbicycleen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectbehaviour of customersen
dc.titleFaktory ovlivňující zákazníka při výběru jízdního kolacs
dc.title.alternativeFactors Influencing Customer when Purchasing a Bicycleen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMinárik, Romanen
dc.date.accepted2010-06-04en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a management.cs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSOB123_EKF_B6208_6208R101_01_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam