Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanaen
dc.contributor.authorŠmídová, Petraen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:18:56Z
dc.date.available2010-09-29T15:18:56Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80745
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTématem mé bakalářské práce je segmentace studentů univerzity Vysoké školy báňské-Technické univerzity Ostrava. Specializovala jsem se na studenty ekonomické fakulty prezenčního studia. Nejprve byla upřesněna problematika segmentace, identifikace tržních segmentů, definice pojmu segmentace, její rozdělení, kritéria a postup segmentace prováděného na trzích. Následně jsem se zabývala konkrétním trhem, tedy trhem cestovního ruchu. V této kapitole je popsán vznik trhu cestovního ruchu, služby cestovního ruchu, typologie, klasifikace a marketingový mix služeb. Cílem marketingového výzkumu prováděného v bakalářské práci bylo rozdělit respondenty do určitých skupin neboli tržních segmentů a každý segment podrobně popsat dle vybraných segmentačních kritérií. Konkrétně dle pohlaví, rodného kraje respondenta, brigády a čistého měsíčního příjmu.cs
dc.description.abstractThe subject of my bachelor work is The Segmentation of the University Students on the Tourist Market. I specialized in full-time students of the Faculty of Economics. First I specified the problem of segmentation, identification of the market segment, definition of the term of segmentation, it´s diversification, criteria and procedure of segmentation on markets. Then I considered a particular market – the tourist market. The origin of the tourist market, tourist market services, typology, classification and the marketing mix of services is described in this chapter. The aim of the marketing research I did in my bachelor work was to separete the respondents into particular groups, or market segments, and describe each segment in detail according to segmentation criteria. Concretely according to gender, respondent´s native country, brigade-work and net monthly income.en
dc.format.extent959603 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectsegmentacecs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjecttravel movementen
dc.subjectsegmentationen
dc.titleSegmentace studentů univerzity na trhu cestovního ruchucs
dc.title.alternativeThe Segmentation of the University Students on the Tourist Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozel, Romanen
dc.date.accepted2010-06-04en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSMI144_EKF_B6208_6208R062_01_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam