Marketingový výzkum návštěvnosti Galerie Slováckého muzea v Uherském Hradišti
Další název
Marketing Research of Attendance of Galerie Slováckého muzea in Uherské Hradiště
Studijní program
Ekonomika a management
Studijní obor
Ekonomika cestovního ruchu
Instituce přidělující titul
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Přístupová práva
openAccess
Poznámka
Import 29/09/2010
Kolekce
Citace PRO
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Přínos mimořádných aktivit galerie výtvarného umění pro ekonomiku a veřejnost
Šindlerová, Eva (Bakalářská práce, 2011) -
Kulturní centrum ve Frýdlantu Nad Ostravicí
Nahodilová, Šárka (Bakalářská práce, 2014) -
Umělecká galerie Mariánské Hory
Žilová, Klára (Bakalářská práce, 2012)