Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorIlčíková, Ingriden
dc.contributor.authorBeníčková, Barboraen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:27:16Z
dc.date.available2010-09-29T15:27:16Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80906
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce byl marketingový výzkum návštěvnosti Galerie Slováckého muzea. Snažila jsem se zjistit přání a požadavky návštěvníků a navrhnout doporučení pro zvýšení návštěvnosti. Iniciátorem tohoto výzkumu bylo Slovácké muzeum v Uherském Hradišti a jmenovitě PhDr. Blanka Rašticová – zástupkyně ředitele, vedoucí oddělení historie ve Slováckém muzeu. Po konzultacích s PhDr. Blankou Rašticovou jsem sestavila dotazníky na nich je založen můj výzkum. Tento výzkum jsem prováděla v průběhu jednoho roku (od 1. dubna 2009 do 31. března 2010). Po uplynutí doby výzkumu jsem získaná data vyhodnotila a obohatila měkkými daty získanými na vernisážích, které jsem navštěvovala v průběhu doby trvání výzkumu. Po vyhodnocení všech dat jsem navrhla doporučení.cs
dc.description.abstractThe aim of my bachelor´s theis was the marketing research of attendance in Galery of the Slovakian museum. I was trying to find out wishes and requierements of the visitors and propose commendation to increase attendance. The initiator of this research was Slovakian museum from Uherské Hradiště and nominally PhDr. Blanka Rašticová – the assistant manager, head of historical department of Slovakian museum. After the counsels with Mrs. Blankou Rašticovou I did put together the list of questions. Almost all of my research depend on this list. I was cariing out this research for one year (from 1th of August 2009 to 31 th of March 2010). After the end of the research I had evaluated the informations all together with the other informations I had from the varnishing days. I was visiting all of the varnishing days in Galery of Slovakian museum during my research. On the end, after the evaluation of all the informations I had proposed recommendationen
dc.format.extent1459004 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectGalerie Slováckého muzeacs
dc.subjectSlovácké muzeumcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectnávštěvnost galeriecs
dc.subjectGalery of the Slovakian museumen
dc.subjectSlovakian museumen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectattendance of galeryen
dc.titleMarketingový výzkum návštěvnosti Galerie Slováckého muzea v Uherském Hradištics
dc.title.alternativeMarketing Research of Attendance of Galerie Slováckého muzea in Uherské Hradištěen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMachalík, Mareken
dc.date.accepted2010-06-16en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBEN294_EKF_B6208_6501R006_02_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam