Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorFilasová, Anna
dc.contributor.authorKlacik, Juraj
dc.contributor.authorKašprišin, Ján
dc.date.accessioned2011-01-19T09:25:55Z
dc.date.available2011-01-19T09:25:55Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.citationAdvances in electrical and electronic engineering. 2004, vol. 3, no.3, p. 19-23.
dc.identifier.issn1336-1376
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/83661
dc.format.extent389455 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isosken
dc.publisherŽilinská univerzita v Žiline. Elektrotechnická fakulta
dc.relation.ispartofseriesAdvances in electrical and electronic engineeringen
dc.relation.urihttp://advances.utc.sk/index.php/AEEEen
dc.rightsCreative Commons Attribution 3.0 Unported (CC BY 3.0)en
dc.rights© Žilinská univerzita v Žiline. Elektrotechnická fakultaen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/en
dc.titleRiadenie dynamických systémov použitím Q-učeniaen
dc.title.alternativeControl of dynamics systems based on Q-learningen
dc.typearticleen
dc.description.abstract-enThe purpose of the paper is to present an algorithm for solving nonlinear systems control problem based on Q-learning, which is a model-free approach belonging to the adaptive critic family of designs and its advantage over other algorithms of this family is that it does not need a model of the system. The example application is concerning the model of power system.en
dc.rights.accessopenAccess
dc.type.versionpublishedVersioncs
dc.type.statusPeer-reviewedcs


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

  • OpenAIRE [5085]
    Kolekce určená pro sklízení infrastrukturou OpenAIRE; obsahuje otevřeně přístupné publikace, případně další publikace, které jsou výsledkem projektů rámcových programů Evropské komise (7. RP, H2020, Horizon Europe).
  • AEEE. 2004, vol. 3 [33]

Zobrazit minimální záznam

Creative Commons Attribution 3.0 Unported (CC BY 3.0)
Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je Creative Commons Attribution 3.0 Unported (CC BY 3.0)