Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorVychodil, Jiří
dc.contributor.authorTomala, Karel
dc.contributor.authorVozňák, Miroslav
dc.date.accessioned2011-02-03T12:24:38Z
dc.date.available2011-02-03T12:24:38Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationAdvances in electrical and electronic engineering. 2010, vol. 8, no. 3, p. 54-57.en
dc.identifier.issn1804-3119
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/83883
dc.description.abstractČlánek pojednává o námi vytvořeném Service desku, který vznikl proto, aby pomáhal a usnadnil práci široké sféře uživatelů. Pro snížení nákladů v menších i větších institucích se místo klasické pobočkové ústředny nabízí řešení použít Voice over IP (VoIP). Potom je možné použít open-source softwarovou pobočku Asterisk. Ta podporuje jak klasické telefony, tak telefony pracující s protokolem SIP. Výhodou tohoto řešení je snadná údržba systému a upravení všech jeho vlastností na přání zákazníka. Tyto požadavky mohou být velmi specifické a tím vyžaduje jejich implementace efektivní kombinaci open-source nástrojů. Jednou z mnoha často používaných služeb je záznamník. Asterisk samozřejmě tuto funkci nabízí a my jsme vytvořili nástroj, který uživateli nabízí jeho správu záznamníku a navíc možnost přesměrování telefonu, pokud uživatel nechce promeškat důležité hovory v případě, že nebude u telefonu přítomný a nepřeje si nahrát vzkaz na záznamník.en
dc.format.extent247604 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravaen
dc.relation.ispartofseriesAdvances in electrical and electronic engineeringen
dc.relation.urihttp://advances.utc.sk/index.php/AEEEen
dc.rightsCreative Commons Attribution 3.0 Unported (CC BY 3.0)
dc.rights© Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
dc.titleVyužití Asterisku pro service desken
dc.title.alternativeUtilization Asterisk for service desken
dc.typearticleen
dc.description.abstract-enArticle discusses our established Service Desk, which was created to help and facilitate the work of a wide sector of users. To reduce costs in small and large institutions rather than traditional PBX solutions, the use Voice over IP (VoIP) is offered. Then you can use open source software Asterisk branch. This supports both conventional phones and the phones working with SIP. The advantage of this solution is easy to maintain and modify all of its properties to the customer. These requirements may be very specific and that their implementation requires an effective combination of open-source tools. One of the many frequently used service is an answering machine. Asterisk offers this feature, of course, and we created a tool that offers users the administration machine, plus the possibility of redirecting the phone when the user is not available, that the user does not miss important calls or let the caller record a message on the answering machine.en
dc.rights.accessopenAccess
dc.type.versionpublishedVersioncs
dc.type.statusPeer-reviewedcs


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

  • OpenAIRE [5085]
    Kolekce určená pro sklízení infrastrukturou OpenAIRE; obsahuje otevřeně přístupné publikace, případně další publikace, které jsou výsledkem projektů rámcových programů Evropské komise (7. RP, H2020, Horizon Europe).
  • AEEE. 2010, vol. 8 [25]

Zobrazit minimální záznam

Creative Commons Attribution 3.0 Unported (CC BY 3.0)
Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je Creative Commons Attribution 3.0 Unported (CC BY 3.0)