Show simple item record

dc.contributor.advisorBaránek, Petrcs
dc.contributor.authorDokoupilová, Jitkacs
dc.date.accessioned2011-06-30T06:52:25Z
dc.date.available2011-06-30T06:52:25Z
dc.date.issued2010cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84741
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractMá diplomová práce je o analýze trhu českých konzultačních firem. Má tři hlavní části. V první části je teorie o inovacích, inovačních aktivitách, podporách inovací v EU a ČR a o znalostním managementu, který přispívá k realizaci inovačních aktivit. V další části popisuji Českou asociaci konzultačních inženýrů. Tato asociace podporuje, chrání a rozvíjí konzultační inženýrství. Ve třetí části uvedu analýzu a data marketingového výzkumu. Vytvořila jsem hypotézy a podle těchto hypotéz jsem vytvořila návrhy a doporučení. V závěru své práce uvádím závěr.cs
dc.description.abstractMy thesis is about the Market Analysis of Czech Consulting Firms. This thesis has three main parts. In first part is theory about innovation, innovation activities, marketing services, stimulation innovation at EU and CR and about knowledge management. Knowledge management contributes to the implementation of innovation activites In the last part I describe Czech Association of Consulting engineers. This Association promotes, protects and development consulting engineering. In the third part I describe analysis and data of marketing research. I create hypotheses and according to these hypotheses I made a suggestions and recommendations. In the end of my thesis I present an overview of the thesis.en
dc.format.extent571590 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectHlouba inovacícs
dc.subjectinovační podnikánícs
dc.subjectpodpory inovací, postup vývoje nové službycs
dc.subjectoblasti inovačních aktivitcs
dc.subjectdopad inovačních aktivitcs
dc.subjectočekávané přínosy inovacícs
dc.subjectinformační zdroje inovacícs
dc.subjectDepth of innovationen
dc.subjectinnovative businessen
dc.subjectencouraging innovationen
dc.subjectprocess development of new servicesen
dc.subjectinnovative activitiesen
dc.subjectimpact of innovative activitiesen
dc.subjectexpected benefits of innovationen
dc.subjectresource innovationen
dc.titleAnalýza trhu služeb českých konzultačních firemcs
dc.title.alternativeMarket Analysis of Czech Consulting Firmsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVrbíková, Darinacs
dc.date.accepted2010-06-01cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDOK033_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record