Show simple item record

dc.contributor.advisorSteinová, Martinacs
dc.contributor.authorŽouželová, Monikacs
dc.date.accessioned2011-06-30T06:52:30Z
dc.date.available2011-06-30T06:52:30Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84750
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na: „Analýzu marketingového mixu sportovně relaxačního centra“. Práce poskytuje celkový rozbor současného marketingového mixu sportovně relaxačního centra, zhodnocení jeho výsledků a následné stanovení závěrů a doporučení pro možné změny. Součástí práce je uvedení teoretických východisek marketingového mixu, které obsahují vysvětlení a prohloubení jednotlivých pojmů, vztahujících se k danému tématu. Další část se zabývá charakteristikou trhu a tržního prostředí, ve kterém se organizace pohybuje, s využitím PEST a SWOT analýzy. Následně se práce zaměřuje na kompletní analýzu jednotlivých nástrojů samotného marketingového mixu sportovně relaxačního centra. Tyto dvě části jsou doplněny o informace získané metodou dotazníku. V poslední části jsou pak shrnuty výsledky šetření a učiněny závěry a doporučení.cs
dc.description.abstractThis dissertation focuses on, “The Marketing Mix Analysis of the Sport-Relaxation Centre“. The dissertation provides complete study of the contemporary marketing mix of the sport-relaxation centre, evaluation of its results, subsequent designation of the conclusions and recommendation for possible changes. Part of the dissertation is introduction of the theoretical bases of the marketing mix, which include explanation, and specification of the each title related to its topic. Another part deals with the characteristics of the market and market environment, in which the organization works with the usage of PEST and SWOT analysis. Then the dissertation focuses on the complete analysis of individual tools from the marketing mix of the sport-relaxation centre. These two parts are provided with the information acquired by questionnaire. In the last part, the results of the research are summarized, and the conclusions and recommendations are made.en
dc.format95, [16] l. : il.cs
dc.format.extent1516884 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmateriální prostředícs
dc.subjectlidécs
dc.subjectprocesycs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectprostředícs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectservicesen
dc.subjectproducten
dc.subjectpriceen
dc.subjectdistributionen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmaterial environmenten
dc.subjectpeopleen
dc.subjectprocessesen
dc.subjectmarketen
dc.subjectenvironmenten
dc.titleAnalýza marketingového mixu sportovně relaxačního centracs
dc.title.alternativeMarketing Mix Analysis of a Sport-Relax Centeren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVontorová, Marcelacs
dc.date.accepted2011-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZOU043_EKF_N6208_6208T101_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record