Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorBorzutzká, Zuzanacs
dc.date.accessioned2011-06-30T07:23:52Z
dc.date.available2011-06-30T07:23:52Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84887
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je porovnat úroveň využití internetového komunikačního mixu školkou Hello Teddy a vybranými konkurenty. Navrhnout možná zlepšení, která by vedla ke zvýšení konkurenceschopnosti školky Hello Teddy. První kapitola se zabývá charakteristikou školky a jejího prostředí. Obsahem druhé kapitoly jsou teoretická východiska služeb a internetového marketingu. Třetí kapitola se věnuje metodice výzkumu. Ve čtvrté kapitole je uvedeno vyhodnocení analýzy. Poslední kapitola je věnována návrhům a doporučením.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to compare level of use internet communication mix by preschool Hello Teddy and selected competitors. Suggest possible improvements which would lead to increase the competitiveness of preschool Hello Teddy. The first chapter deals with characterization of preschool and its neighbourhood. The contents of the second chapter are theoretical bases of services and internet marketing. The third chapter attends to method of the research. In the fourth chapter is mention analysis evaluation. Last chapter is devoted to suggestions and recommendations.en
dc.format.extent7029171 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectInternetový marketingcs
dc.subjectInternetový komunikační mixcs
dc.subjectInternetové stránkycs
dc.subjectSlužbycs
dc.subjectAnalýza konkurencecs
dc.subjectInternet Marketingen
dc.subjectInternet Communication Mixen
dc.subjectInternet Pagesen
dc.subjectServicesen
dc.subjectAnalysis of Competitionen
dc.titleAnalýza internetového komunikačního mixu školkycs
dc.title.alternativeAnalysis of Internet Communication Mix for Preschoolen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTáborský, Ivocs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBOR203_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam