Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomášcs
dc.contributor.authorLaštůvka, Jancs
dc.date.accessioned2011-06-30T07:44:08Z
dc.date.available2011-06-30T07:44:08Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84927
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce bylo měření kvality služeb integrovaného ambulantního systému praktických lékařů. První kapitola je úvod. V druhé kapitole je charakteristika společnosti Moje Ambulance, a.s., která je složena z analýzy trhu, mise, vize, strategie, časového harmonogramu, organizační struktury a hospodářských výsledků společnosti. Obsahem třetí kapitoly jsou teoretická analýzy kvality služeb, kde jsou definovány důležité pojmy v rámci měření kvality služeb a mystery shoppingu. Čtvrtá kapitola se zabývá metodikou práce. Tato kapitola obsahuje způsob a postup práce a sestavení plánu výzkumu. V kapitole páté je vyhodnocení výzkumu a stanovených hypotéz. Obsahem šesté kapitoly jsou doporučení a návrhy vyplývající z výzkumu. Sedmá a poslední kapitola je závěr.cs
dc.description.abstractThe aim of my thesis was quality service measurement of integrated ambulatory system of general practitioners. The first chapter is introduction. In the second chapter is the characteristic of Moje ambulance Inc., which includes market analysis, mission, vision, strategy, chronological schedule, organizational structure and economic results of the company. The third chapter contains a theory of quality service measurement. Important terms referring to quality service measurement and mystery shopping are defined there, too. The fourth chapter deals with a methodology of work. This chapter includes the method and the procedure of work and composition of research plan. In fifth chapter is interpretation of research and hypotheses’ interpretation. The sixth chapter contains recommendations and improvements sequent to research. The seventh and the last chapter is conclusion.en
dc.format.extent4820739 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectměření kvality služebcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectmoje ambulancecs
dc.subjectintegrovaný ambulantní systém praktických lékařůcs
dc.subjectkvantitativní výzkumcs
dc.subjectquality service measurementen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjectmoje ambulanceen
dc.subjectintegrated ambulatory system of general practitionersen
dc.subjectquantitative researchen
dc.titleMěření kvality služeb integrovaného ambulantního systému praktických lékařůcs
dc.title.alternativeQuality Service Measurement of Integrated Ambulatory System of General Practitionersen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKadlec, Jancs
dc.date.accepted2011-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLAS097_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam