Show simple item record

dc.contributor.advisorStefanovová, Zuzanacs
dc.contributor.authorRýdlová, Markétacs
dc.date.accessioned2011-06-30T08:43:54Z
dc.date.available2011-06-30T08:43:54Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85045
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na téma Konkurenční strategie společnosti. Zmiňovanou společností je ST Servis s. r. o., která provozuje několik sportovních a tělovýchovných zařízení, mimo jiné také krytý bazén ve Valašském Meziříčí, který je předmětem diplomové práce. Obsah diplomové práce je členěn do pěti hlavních kapitol. V úvodu je zmínka o výběru společnosti a cílu diplomové práce. Druhá kapitola, teoreticko-metodologická východiska, je zaměřena na vysvětlení základních pojmů a na strukturu konkurenční strategie. Zde je uvedeno jakými metodami a analýzami je možné postupovat při tvorbě konkurenční strategie. Obsahem třetí kapitoly je charakteristika společnosti, kde je zmíněn provozovatel a vlastník krytého bazénu. Dále je pak charakterizován samotný krytý bazén. Čtvrtá kapitola, praktická východiska, je již zaměřena na analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, ze kterých vycházejí doporučené strategie pro společnost ST Servis s. r. o. V závěru jsou shrnuty výsledky diplomové práce. Diplomová práce by měla především posloužit vedení společnosti ST Servis s. r. o., která je provozovatelem krytého bazénu. Díky diplomové práci může mít společnost k dispozici souhrnné údaje o svých konkurentech, zákaznících, o svém hospodaření od začátku provozování krytého bazénu, o svých silných a slabých stránkách, příležitostech, kterých může využít, a hrozbách, kterým by měla čelit.cs
dc.description.abstractThis thesis is focused on the topic Competitive company strategies. The mentioned company is ST Servis s. r. o. that runs several sports and gym facilities, among others also the in-door swimming pool in Valašské Meziříčí that is the subject of this thesis. The content of the thesis is divided into five main chapters. In the introduction is a mention of the choice of the company and the aim of the thesis. The second chapter, the theoretic-methodological starting points, is focused on the explanation of the basic concepts and on the structure of competitive strategy. There are given methods and analysis for formation of competitive strategy. The content of the third chapter is the characteristic of the company where the operator and the owner of the in-door swimming pool are mentioned. Further the in-door swimming pool itself is characterized. The forth chapter, the practical starting points, is focused on the analysis of outdoor and indoor environment from which the recommended strategies for the company ST Servis s. r. o are coming out. In conclusion the results of the thesis are summarized. The thesis should primarily serve company management ST Servis s. r. o. that is the operator of the in-door swimming pool. Thanks to the thesis the company can have at the disposal the comprehensive data about its competitors, customers, about its management since the beginning of the running of the in-door swimming pool, about its strong and weak points, its opportunities which it can make use and about threats to which it should face.en
dc.format.extent2541161 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonkurenční strategiecs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectkonkurenční výhodacs
dc.subjectanalýza vnitřního prostředícs
dc.subjectanalýza vnějšího prostředícs
dc.subjectanalýza PESTLEcs
dc.subjectPorterův model pěti silcs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectanalýza zákazníkůcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjecthospodářský rozbor společnostics
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectgenerické strategie podle Porteracs
dc.subjectcompetitive strategiesen
dc.subjectcompetitoren
dc.subjectcompetitive advantageen
dc.subjectanalysis of indoor environmenten
dc.subjectanalysis of outdoor environmenten
dc.subjectanalysis PESTLEen
dc.subjectPorter's model of five forcesen
dc.subjectanalysis of competitoren
dc.subjectanalysis of customersen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjecteconomic company analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectgeneric strategies according to Porteren
dc.titleKonkurenční strategie společnostics
dc.title.alternativeCompetitive Strategy of Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBrož, Jiřícs
dc.date.accepted2011-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisRYD021_EKF_N6208_6208T020_00_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record