Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezacs
dc.contributor.authorVybíral, Tomášcs
dc.date.accessioned2011-06-30T10:00:29Z
dc.date.available2011-06-30T10:00:29Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85196
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato diplomová práce analyzuje postoje spotřebitelů ke třem vybraným značkám českých piv. V první kapitole jsou zpracována teoretická východiska k marketingovému pojetí značky. Další kapitola popisuje pivo jako takové, jeho historii, složení, kategorie piva, dále je zde rozebrán český a celosvětový pivní trh a kapitolu uzavírá mikroprostředí a makroprostředí pivního trhu. Následující kapitola obsahuje metodiku výzkumu, z které pak vychází kapitola, která se zabývá analyzováním výsledků a jejich interpretací. Celou práci uzavírá kapitola poslední, jež obsahuje návrhy a doporučení pro jednotlivé pivovarnické společnosti.cs
dc.description.abstractThis thesis analyzes consumer attitudes to the three selected brands of Czech beer. In the first chapter there are the theoretical basis for the concept of brand marketing. The next chapter describes the beer, history of beer, composition of beer, beer category, there is also analyzed the Czech beer market and a worldwide beer market. Next chapter concludes microenvironment and macroenvironment beer market. The following is the methodology of research, which is based on the chapter that deals with analyzing the results and their interpretation. The whole work closes the last chapter, which includes suggestions and recommendations for individual brewing companies.en
dc.format.extent2733438 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza, postoje spotřebitelů, značka, focus group, pivo, pivní trhcs
dc.subjectAnalysis, consumer attitudes, brand, focus group, beer, beer marketen
dc.titleAnalýza postojů spotřebitelů ke značkám českých pivcs
dc.title.alternativeConsumer Attitude Analysis to the Czech Beer Brandsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVolná, Veronikacs
dc.date.accepted2011-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVYB043_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam