Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezacs
dc.contributor.authorJankovičová, Lenkacs
dc.date.accessioned2011-06-30T10:19:48Z
dc.date.available2011-06-30T10:19:48Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85234
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřená na měření spokojenosti na Ekonomické fakultě VŠB-TU Ostrava. Diplomová práce je rozdělena do několika částí. První kapitola obsahuje úvod. Ve druhé kapitole jsou nastíněny teoretické východiska měření spokojenosti. Popisuji zde kupní rozhodovací proces, který souvisí s výběrem školy a spokojenost zákazníka. Ve třetí kapitole je popsána charakteristika vysokoškolského vzdělání v České republice a charakteristika Ekonomické fakulty VŠB-TUO. Čtvrtá kapitola je zaměřena na metodiku výzkumu. Výzkum byl realizován metodou písemného dotazování na vzorku 200 respondentů na Ekonomické fakulty VŠB – Technické univerzity Ostrava. Metodika výzkumu se skládá ze dvou fází, přípravné a realizační. Pátá kapitola obsahuje samotnou analýzu výsledků výzkumu. Výsledky jsou popsány jak slovně, tak graficky. Analýza je zaměřena na dílčí spokojenosti, konkrétně spokojenost se studiem, pedagogy a se školou (vybavení). V šesté kapitole jsou na základě výsledků výzkumu navrženy doporučení ke zvýšení spokojenosti. V závěru této diplomové práce jsou shrnuty výsledky výzkumu.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on measuring satisfaction of the VSB – Technical University of Ostrava. The thesis consists of several parts. The first chapter contains an introduction. The second chapter outlines the theoretical base of satisfaction measurement. Here I describe the purchasing decision making process related to school choice and customer satisfaction. The third chapter describes the characteristic of academic education in the Czech Republic and characterisation of VSB – Technical University of Ostrava. The fourth chapter focuses on research methodology. Research was carried out using by written inquiries on a sample of 200 respondents of Faculty of Economics, VSB – Technical University of Ostrava. Research methodology consists of two phases, preparatory and implementation. The fifth chapter contains the analysis of outcomes of research. Results are described both verbally and graphically. The analysis focuses on individual satisfaction, specifically satisfaction with the study, teachers and the school equipment. In the sixth chapter was researched recommendations designed to increase customer satisfaction. At the close of the thesis are summarised the research results.en
dc.format.extent4490311 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectspotřební chovánícs
dc.subjectkupní rozhodovací procescs
dc.subjectspokojenost zákazníka, typy spokojenosti zákazníkacs
dc.subjectmodely spokojenosti zákazníkacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectanalýza spokojenostics
dc.subjectVŠB – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSPSS Statisticscs
dc.subjectkvótní výběrcs
dc.subjectsatisfaction measurementen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectpurchase decision processen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjecttypes of customer satisfactionen
dc.subjectmodels of customer satisfactionen
dc.subjectMarketing Researchen
dc.subjectSatisfaction Analysisen
dc.subjectVSB – Technical Univerzity of Ostravaen
dc.subjectSPSS Statisticsen
dc.subjectQuota selectionen
dc.titleMěření spokojenosti studentů s vysokoškolským studiemcs
dc.title.alternativeStudent Satisfaction Measurement with the University Studiesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVolná, Veronikacs
dc.date.accepted2011-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJAN0069_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam