Česká média a jejich ekonomická závislost na reklamních inzerentech (na příkladu časopisu Týden)
Další název
Czech media and their economic dependence on advertisers (for example a weekly Týden Journal)
Studijní program
Hospodářská politika a správa
Studijní obor
Ekonomika a právo v žurnalistice
Instituce přidělující titul
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Přístupová práva
openAccess
Poznámka
Import 04/07/2011
Kolekce
Citace PRO
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Mediální kreativita a její odraz v tištěných médiích
Nétková, Zdeňka (Diplomová práce, 2016) -
Role médií v popularizaci vědy se zaměřením na VŠB-TU Ostrava
Markovská, Natálie (Diplomová práce, 2015) -
Analýza čtenosti tištěných médií vysokoškolskými studenty
Lošťáková, Tereza (Diplomová práce, 2017)