Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGibarti, Janacs
dc.contributor.authorHrazdírová, Lenkacs
dc.date.accessioned2011-06-30T10:20:19Z
dc.date.available2011-06-30T10:20:19Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85235
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractK přiblížení situace rozboru tématu je v této diplomové práci rozebrána historie a současnost médií, zákony, kterými se média řídí, a rozdělení na média veřejné služby a média soukromá. Díky tohoto dělení se také odlišují jejich hlavní zdroje financování – příjmy z reklamy nebo koncesionářských poplatků. Autorka se zde zaměřuje na inzerci v periodicích, způsobu stanovení její ceny, její výhody a nevýhody a také důležité atributy inzerátů. Tato diplomová práce zjišťuje významné reklamní inzerenty časopisu Týden a jejich vliv na výsledné produkty médií. Vzhledem k tomu, že se v periodicích zvyšují počty inzertních stran, inzerenti si tak mohou uvědomit svou moc, díky které mohou ovlivnit redakci. Proto je zde kladen důraz na rozbor článků v časopise Týden informujících o největších inzerentech a také zhodnocení jejich obsahů.cs
dc.description.abstractThe history and present media, laws, which controls media and distribution of public service media and private media are describe in this diploma thesis.The reason is explanation of situtation which is suscribe in this thesis. Thanks to media distribution there are different sources of funding – the revenue from advertising and license fees. The author focuses to advertise in periodicals, the method of determining the price, their advantages and disadvantages as well as important attributes of the advertisements. This thesis detect major advertisers Týden Journal and their influence on the resulting media products. Given the increasing number of newspapers in the advertising pages, advertisers can realize their power, because that may affect the editorial staff. Therefore, there is an emphasis on the analysis of articles in the Týden Journal which inform about biggest advertisers and evaluate their contents.en
dc.format.extent4971396 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMédia, inzerce, reklama, časopis Týden, financování médií, historie médií, zákon o regulaci reklamy, periodický tiskcs
dc.subjectMedia, advertising, publicity, Týden Journal, media finance, history of media, law about regulation of advertising.periodicalsen
dc.titleČeská média a jejich ekonomická závislost na reklamních inzerentech (na příkladu časopisu Týden)cs
dc.title.alternativeCzech media and their economic dependence on advertisers (for example a weekly Týden Journal)en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeStejskal, Renécs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v žurnalisticecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHRA334_EKF_N6202_6202T095_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam