Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSteinová, Martinacs
dc.contributor.authorKovářová, Vendulacs
dc.date.accessioned2011-06-30T12:29:39Z
dc.date.available2011-06-30T12:29:39Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85490
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je navrhnout marketingový mix lyžařského střediska. Práce má dvě části, praktickou a teoretickou. Teoretická část je zaměřena na teorii marketingu služeb a rozdělení marketingového mixu ve službách. Praktická část obsahuje charakteristiku současného stavu lyžařského střediska a marketingový mix areálu. Další kapitola se zabývá metodikou výzkumu, její přípravnou a realizační fází, ze které pak vychází kapitola čtvrtá, která se zabývá analýzou dat, získaných pomocí dotazníkového šetření. Poslední kapitola je pak zaměřena na návrhy a doporučení pro lyžařský areál Kyčerka ve Velkých Karlovicích.cs
dc.description.abstractThe aim of this Bachelors Thesis is to propose the Marketing Mix of the Ski Centre. The work has two parts, practical and theoretical. The theoretical part is focuses on the theory of Marketing Services and division of the Marketing Mix in services. The practical part contains characteristic of the current state Ski Centre and the Marketing Mix area. The next chapter deals metodics of analysis, preparation and implementation phases. The fourth chapter deals analysis of Data, which we got by questionnaire. The last Chapter is focused on the suggestions and recommendations for Ski area Kyčerka in Velké Karlovice.en
dc.format.extent1924317 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketing služeb, marketingový mix, lyžařské středisko, dotazník, spokojenost, návštěvník, návrhycs
dc.subjectMarketing Services, Marketing Mix, Ski Centre, Questionnaire, Satisfaction, Visitor, Proposalsen
dc.titleNávrh marketingového mixu lyžařského střediskacs
dc.title.alternativeThe Formulation of Marketing Mix of the Ski Centreen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHluchníková, Milušecs
dc.date.accepted2011-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOV432_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam