Show simple item record

dc.contributor.advisorValečková, Janacs
dc.contributor.authorPavliková, Veronikacs
dc.date.accessioned2011-06-30T12:48:23Z
dc.date.available2011-06-30T12:48:23Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85527
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou známosti značky Walmark. Hlavním cílem práce je srovnat rozdíly mezi spontánní a vyvolanou znalostí značky Walmark a rozdíly spontánní a vyvolané znalosti její produktové řady. Součástí práce je rovněž zjištění míry spojitosti produktů se značkou a pohled respondentů na logo a samotný postoj vůči společnosti. Výzkum byl prováděn pomocí metody kvantitativního výzkum, a to dotazováním.cs
dc.description.abstractBachelor thesis is dealing with the analysis of the brand awareness on the market of health complements. Main objective of the bachelor thesis is some comparison of spontaneous and supported knowledge of brand Walmark and some comparison of spontaneous and supported knowledge of product line. One part of the bachelor thesis is finding a rate of products connection with the brand and respondent view of logo and attitude towards Walmark join-stock company too. Marketing research was carried out using quantitative research by questionnaire.en
dc.format.extent701214 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectspontánní znalostcs
dc.subjectvyvolaná znalostcs
dc.subjectdoplňky stravycs
dc.subjectkvantitativní výzkumcs
dc.subjectbranden
dc.subjectspontaneous knowledgeen
dc.subjectsupported knowledgeen
dc.subjectquantitative researchen
dc.subjecthealth complementsen
dc.titleAnalýza známosti značky na trhu doplňků stravycs
dc.title.alternativeThe Analysis of the Brand Awareness on the Market of Health Complementsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKyzeková, Janacs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPAV616_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record