Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorZezulková, Kristýnacs
dc.date.accessioned2011-06-30T13:14:12Z
dc.date.available2011-06-30T13:14:12Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85578
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou týkající se měření spokojenosti zákazníka. Cílem mé práce bylo zjistit, jaká je spokojenost zákazníků s firmou SW HORRY, a.s. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. První kapitola představuje úvod. Druhá kapitola charakterizuje firmu, její vznik, organizační strukturu, hlavní činnost, nabízené produkty, SWOT analýzu společnosti a marketingové makroprostředí a mikroprostředí. Další kapitola je věnována teoretickým východiskům, která se týkají spokojenosti zákazníků. Poté následuje část, která se zabývá způsobem realizace celkového měření. V páté kapitole je obsažena analýza spokojenosti zákazníků. Zde jsou vyhodnoceny všechny odpovědi z dotazníkového šetření, na které odpovídali samotní zákazníci firmy. Na tuto kapitolu navazuje kapitola, která obsahuje návrhy a doporučení pro společnost, vedoucí ke zvýšení spokojenosti firemních zákazníků. Poslední kapitolu představuje závěr práce.cs
dc.description.abstractThis bachelor´s work is dealing with problems of measurements of customers´ satisfaction. The aim of my work was to find how customers have been satisfied with SW HORRY, a.s. company. My work is divided into seven chapters. The whole first chapter is a characteristics of the company, its foundation, a structure of the company, main activities, its products, SWOT analysis and macroeconomics and micro-econonomics. The next chapter is refers to terms which are connected to customers´ satisfaction. In the following part there is described a way of realisation of my whole measurements. The fifth chapter includes the analysis of customers´ satisfaction. There are evaluated all answers of customers working with this software. In the next chapter there are suggestions and recommendations for the company how to increase satisfaction of customers. The last chapter is a conclusion.en
dc.format.extent2787845 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectinformační systémcs
dc.subjectcustomeren
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectinformation systemen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků s ekonomickým softwaremcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Economic Softwareen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZajarošová, Markétacs
dc.date.accepted2011-06-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZEZ039_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam