Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDurdová, Irenacs
dc.contributor.authorJanáčková, Romanacs
dc.date.accessioned2011-06-30T13:28:53Z
dc.date.available2011-06-30T13:28:53Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85607
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem práce bylo provést analýzu managementu sportovního klubu házené Handball Club Baník OKD Karviná (HCB OKD Karviná). Splnění cíle jsem dosáhla pomocí SWOT analýzy a rozhovoru s manažery (bývalým i současným). Na základě zjištěných informací jsem navrhla opatření, která by případně mohla eliminovat negativní aspekty ovlivňující tamní management. Zvolený klub HCB OKD Karviná, je dle slov manažera vyrovnaný ve svém hospodaření. Přesto má jisté nedostatky zejména ve spolupráci s menšími sponzory a v rozvržení organizační struktury klubu, která sice funguje, ale v určitých aspektech omezuje pravomoc manažera. Rezervy jsou znatelné také v oblasti propagace a prezentace klubu. Práce se v první části zabývá teoretickým vymezením pojmů, které jsou provázány z následující praktickou části pojednávající o konkrétních problémech klubu.cs
dc.description.abstractThe main aim of the thesis was to conduct an analysis of the handball sport club HC Baník OKD Karviná. This aim was achieved through SWOT analysis and club managers’ interviews (former and present ones). On the basis of found information I made some suggestions that could eliminate aspects which are negatively influencing club management. HCB OKD Karviná according to managers’ statements is economically well balanced. Nevertheless it has some flaws in the area of cooperation with smaller sponsors and managerial problems that result in limitations of manager authority. There are still big possibilities of improvement in advertising and public presentation of the club. In the first part of the thesis I focused on the theoretical definitions of the essential terminology connected with this particular area of management. In the second part the previously defined concepts are applied on the practical situation that treats about specific problems of the sport club.en
dc.format68, [9] l. : il.cs
dc.format.extent1201341 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmanagementcs
dc.subjectsportovní managementcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectsportovní manažercs
dc.subjectsponzoringcs
dc.subjectsportcs
dc.subjectreklama ve sportucs
dc.subjectházenács
dc.subjectmanagementen
dc.subjectmanagement of sportsen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectsport manageren
dc.subjectsponsoringen
dc.subjectsporten
dc.subjectsport advertismentsen
dc.subjecthandballen
dc.titleAnalýza managementu sportovního klubucs
dc.title.alternativeA Sport Club Management Analysisen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHrab, Alešcs
dc.date.accepted2011-06-14cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a management.cs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJAW190_EKF_B6208_6208R101_02_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam