Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorKlinková, Veronikacs
dc.date.accessioned2011-06-30T15:06:33Z
dc.date.available2011-06-30T15:06:33Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85800
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou cen na trhu zubních past. Cílem bylo srovnat cenové hladiny a cenové indexy z hlediska času, místa prodeje a typu prodejny, dále analyzovat jednotlivé cenové segmenty. V teoretické části jsou charakterizováni sledovaní výrobci zubních past, dále je popsán současný stav trhu s výrobky ústní hygieny v České republice. Popsána jsou východiska tvorby cen, cenové politiky či cenové strategie a také klasifikace indexů. Praktická část je věnována analýze zjištěných cen z různých hledisek, výzkum probíhal formou pozorování ve čtyřech různých prodejnách, které se nacházejí ve městech Nový Jičín, Kopřivnice, Ostrava. Na základě výsledků pozorování je vyvozen závěr a doporučení.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the price analysis of the toothpastes market. The aim of the thesis was to compare level of prices and prices index in terms of time, sales location and type of retail and to analyse price segments. In teoretical part, there are described producers of the toothpastes that were monitored, present state of the oral hygiene products market in the Czech republic. Teoretical part includes also descripcition of pricing bases, pricing policy, pricing strategy, index clasiffication. Practical part is focused on analysis of prices taken during the research that had form of observation in four different stores, that are placed in Nový Jičín, Kopřivnice and Ostrava. Conclusion and suggestion are based on observation results.en
dc.format.extent1579844 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza cen, , marketingový výzkum, pozorování, cenové indexy, ústní hygiena, zubní pasty, cenové indexycs
dc.subjectPrice analysis, marketing research, observation, oral hygiene, toothpastes, level of prices, price indexen
dc.titleAnalýza cen na trhu zubních pastcs
dc.title.alternativePrice Analysis on the Toothpastes Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárkacs
dc.date.accepted2011-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKLI350_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam