Show simple item record

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanacs
dc.contributor.authorPetráš, Jaroslavcs
dc.date.accessioned2011-06-30T16:57:22Z
dc.date.available2011-06-30T16:57:22Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/86019
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractPředmět bakalářské práce je měření spokojenosti zákazníka internetového obchodu firmy Czech Computer s.r.o. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku firmy, elektronické obchodování a teorii měření spokojenosti zákazníků. Výzkum spokojenosti zákazníků byl proveden pomocí dotazníkového šetření. Na základě analýzy z primárního výzkumu byly vyvozeny návrhy a doporučení, které by měli přispět ke zvýšení spokojenosti zákazníků firmy.cs
dc.description.abstractThe subject of my bachelor thesis is customer satisfaction measurement of the E-Shop company Czech Computer Ltd. Theoretical part focuses on characteristics of the company, E-commerce and theory of measurement of customer satisfaction. Primary research was realized by means of questionnaires. Proposals and recommendations were deduced on the basis of the analysis, which should contribute to increase customer satisfaction.en
dc.format.extent7849822 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectelektronické obchodovánícs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectE-commerceen
dc.subjectsatisfaction measurementen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků internetového obchoducs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement of the E-Shopen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHoďáková, Martinacs
dc.date.accepted2011-06-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPET520_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record