Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDurdová, Irenacs
dc.contributor.authorKerbrová, Barboracs
dc.date.accessioned2011-06-30T17:17:37Z
dc.date.available2011-06-30T17:17:37Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/86059
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractHlavním úkolem bakalářské práce „Analýza managementu Aquaparku Uherské Hradiště“ je popis a celkový rozbor daného sportovního areálu jak z marketingového hlediska, tak i z oblasti managementu. Bakalářské práce je rozdělena do několika kapitol. V teoretické části této práce jsou popsány klíčové pojmy vztahující se k dané problematice, zejména pojmy jako management, marketing, metody apod. V praktické části je provedena SWOT analýza, rozbor marketingového mixu, odhad spokojenosti zákazníků na základě dotazníkového šetření a popis samotného areálu. Cílem této bakalářské práce je analýza celého objektu z hlediska nabízených služeb, vedení samotného aquaparku, zjištění spokojenosti zákazníků a také postavení aquaparku na trhu.cs
dc.description.abstractThe main aim of my bachelor thesis ‘The Analysis of the Management of Aquapark Uherské Hradiště’ is a description and analysis of this sports complex both from marketing and management perspective. The bachelor thesis is divided into several parts. Key terms relating to this area are described in the theoretical part of the thesis, especially the terms such as management, marketing, research methods and so on. In the practical part SWOT analysis, marketing mix analysis, customer’s satisfaction based on questionnaire findings and a description of the complex itself are done. The aim of this bachelor thesis is the analysis of the whole complex from the perspective of available services, the Aquapark management itself, the findings of customer’s satisfaction and also the standing of Aquapark on the market.en
dc.format70 l. : il.cs
dc.format.extent1149380 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectmanagementcs
dc.subjectaquaparkcs
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectserviceen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectaqua parken
dc.titleAnalýza managementu Aquaparku Uherské Hradištěcs
dc.title.alternativeManagement Analysis of the Uherské Hradiště Aquaparken
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHrab, Alešcs
dc.date.accepted2011-06-14cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a management.cs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKER035_EKF_B6208_6208R101_02_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam