Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDurdová, Irenacs
dc.contributor.authorBělohlávková, Evacs
dc.date.accessioned2011-10-19T07:08:31Z
dc.date.available2011-10-19T07:08:31Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/89273
dc.descriptionImport 19/10/2011cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo srovnání marketingové komunikace v prvoligových fotbalových klubech 1. FC Slovácko,a.s. a AC Sparta Praha,a.s. Analyzovala jsem jak interní marketingovou komunikaci tak i komunikaci směrem k veřejnosti. Zaměřila jsem se na komunikaci klubů s fanoušky, mediální komunikaci a komunikaci s mediálními partnery. Provedla jsem swot analýzu u obou klubů a taktéž komparativní analýzu těchto klubů, dále jsem uvedla náměty a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace v těchto prvoligových klubech.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to compare marketing communications in the major football league clubs of 1. FC Slovacko, Inc. and AC Sparta Prague, Inc. I analyzed both the internal marketing communication and also communication to the public. I focused on communication with the clubs fans, media communication and communication with media partners. I performed a SWOT analysis for both clubs and also a comparative analysis of these clubs, moreover I mentioned suggestions and recommendations for the improvement of marketing communication in these major league clubs.en
dc.format94, [4] l. : il.cs
dc.format.extent2258877 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkomparace, fotbalový klub, styk s veřejností, marketing, komunikace, 1. FC Slovácko, a.s., AC Sparta Praha, a.s.cs
dc.subjectcomparison, a football club, public relations, marketing communications, 1 FC Slovacko, Inc., Sparta Prague, Incen
dc.titleProblematika marketingové komunikace ve sportovních klubechcs
dc.title.alternativeProblems of Marketing Communication in Sports Clubsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKřivda, Tomášcs
dc.date.accepted2011-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBEL144_EKF_N6208_6208T101_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam