Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNémethová, Zuzanacs
dc.contributor.authorTománková, Petracs
dc.date.accessioned2011-10-19T07:09:15Z
dc.date.available2011-10-19T07:09:15Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/89395
dc.descriptionImport 19/10/2011cs
dc.description.abstractNázev mé bakalářské práce je Analýza konkurence optiky. Hlavním cílem této práce je analyzovat konkurenční postavení Optiky Lens, srovnání s konkurenty působícími v oblasti oční optiky na území města Hlučína a Ostravy. Dále je mým cílem zjistit ochotu personálu a chování k zákazníkovi a do jaké míry využívají optiky e-mail v rámci komunikace se svými zákazníky. Analýza konkurence bude vycházet z primárních a sekundárních dat. Primární data budou vyhodnocena pomoci marketingové výzkumné metody Mystery Shopping a také pomocí obměny této metody Mystery Emailing. Sekundární data byla čerpána z dostupných literárních a internetových zdrojů. Ze zjištěných dat budou navrhnuta vhodná doporučení na zlepšení, které by mohly pomoci ke zvýšení úrovně služeb v této oblasti. Věřím, že tato bakalářská práce bude pro Optiku Lens přínosem a navrhnutá doporučení povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti optiky na trhu s očními optikami.cs
dc.description.abstractThe name of the thesis is Competition Analysis of the Glasses Shop. The main aim of this work is to analyze the competitive position of Optics Lens, compared to competitors operating in the field of ophthalmic optics in the city of Ostrava and Hlučín. Another aim is to determine the willingness of staff and customer behaviour and to what extent optics use e-mail in communication with their customers. Analysis of competition will be based on primary and secondary data. Primary data will be evaluated using the methods of marketing research Mystery Shopping, and also with variations of this method Mystery Emailing. Secondary data were obtained from available literature and Internet sources. From this data appropriate recommendations for improvements that could help to increase the level of services in this field will be proposed. I believe that this bachelor thesis will contribute to Lens Optics and the proposed recommendations will lead to increase competitiveness of Optic on the market of optics.en
dc.format.extent2793829 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza konkurencecs
dc.subjectMystery Shoppingcs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectMarketing služebcs
dc.subjectCompetition Analysisen
dc.subjectMystery Shoppingen
dc.subjectMarketing Researchen
dc.subjectMarketing Servicesen
dc.titleAnalýza konkurence optikycs
dc.title.alternativeCompetition Analysis of the Glasses Shopen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeValečková, Janacs
dc.date.accepted2011-06-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTOM639_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam