Ekonomická revue. 2000, roč. 3: Recent submissions
Now showing items 21-30 of 79
-
Reklama. Reklama? : [diskuse]
(Ekonomická revue. 2000, roč. 3, č. 3, s. 91-96.) -
R. S. Kaplan, D. P. Norton: Balanced scorecard. Strategický systém měření výkonnosti podniku :
(Ekonomická revue. 2000, roč. 3, č. 4, s. 119-120.) -
Poznámky k některým osobnostním rysům Karla Engliše : (pokus o netradiční přístup k osobnosti jubilanta)
(Ekonomická revue. 2000, roč. 3, č. 3, s. 4-13) -
Philip Kotler: Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy :
(Ekonomická revue. 2000, roč. 3, č. 2, s. 101-102.) -
Petr Němec, Public relations : komunikace v konfliktních a krizových situacích : [recenze]
(Ekonomická revue. 2000, roč. 3, č. 2, s. 109.) -
Peter F. Drucker: Výzvy managementu pro 21. století :
(Ekonomická revue. 2000, roč. 3, č. 3, s. 116-117.) -
Osudy českých bánk v koncentračnom procese na Slovensku v rokoch 1939-45
(Ekonomická revue. 2000, roč. 3, č. 1, s. 51-58.) -
Niekoľko poznámok k zavedeniu spoločnej meny euro : [diskuse]
(Ekonomická revue. 2000, roč. 3, č. 3, s. 86-90) -
"Na institucích záleží"
(Ekonomická revue. 2000, roč. 3, č. 1, s. 18-24.) -
Možnosti využití prostorového charakteru dat v regionálních analýzách trhu práce
(Ekonomická revue. 2000, roč. 3, č. 4, s. 33-41 : il.)