Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorHutová, Darjacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:32:18Z
dc.date.available2012-07-11T07:32:18Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90761
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na analýzu známosti značky na trhu mobilních telefonů. Hlavním cílem práce bylo zjistit spontánní a podpořenou znalost značky LG na trhu mobilních telefonů, včetně znalosti ,,první na mysli“, a vnímání této značky spotřebiteli. Výzkum byl prováděn formou osobního dotazování, prostřednictvím dotazníků, které byly rozdávány v blízkosti nákupních center ve městech Český Těšín, Karviná, Havířov a Ostrava. Výzkum zkoumal znalost značky mobilních telefonů LG, znalost konkurenčních značek mobilních telefonů, hodnocení jednotlivých faktorů u značky mobilních telefonů LG, asociace, které značka LG u respondentů vyvolávala, znalost sloganu a loga značky LG a vnímání loga a značky mobilních telefonů LG. Na základě sesbíraných dat byla provedena analýzy výzkumu. Analýza výzkumu byla podkladem pro návrhy a doporučení, které by měly vést ke zlepšení vnímání značky mobilních telefonů LG.cs
dc.description.abstractDiploma thesis focuses on the brand recognition analysis on the mobile phone market. The main goal of thesis was to determine spontaneous knowledge and supported knowledge of the mobile phones brand LG, including knowledge ,,top of mind " and perception of the brand LG by the costumers. The research was performed through personal interviews using questionnaires, which were distributed near the shopping centers in the cities Čeký Těšín, Karviná, Havířov and Ostrava. The research has investigated knowledge of the mobile phones brand LG, knowledge of competing brands of mobile phones, evaluation of individual factors for the mobile phones brand LG, an association, which the brand mobile phones LG raises to customers, knowledge of the slogan and the logo, and perception the logo and the brand of the mobile phones LG. On the basis of collected information the analysis of research was made. It was the basis for the proposals and recommendations, which should lead to improved perception of the brand of the mobile phones LG.en
dc.format.extent8439417 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectmobilní telefonycs
dc.subjectznalost značkycs
dc.subjectvnímání značkycs
dc.subjectimage značkycs
dc.subjectasociacecs
dc.subjectatributy značkycs
dc.subjectlogo značkycs
dc.subjectslogan značkycs
dc.subjectosobní dotazování, dotazníkcs
dc.subjectsémantický diferenciálcs
dc.subjectbranden
dc.subjectmobile phonesen
dc.subjectbrand knowledgeen
dc.subjectbrand perceptionen
dc.subjectbrand imageen
dc.subjectassociationsen
dc.subjectbrand attributesen
dc.subjectbrand logoen
dc.subjectbrand sloganen
dc.subjectpersonal interviewsen
dc.subjectquestionnairesen
dc.subjectsemantic differentialen
dc.titleAnalýza známosti značky na trhu mobilních telefonůcs
dc.title.alternativeBrand Recognition Analysis on the Mobile Phone Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŘeřicha, Josefcs
dc.date.accepted2012-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHUT035_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam