Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorŠichor, Tomášcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:32:22Z
dc.date.available2012-07-11T07:32:22Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90770
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá hodnocením vnímání značky na automobilovém trhu. Kapitola charakteristika společnosti se zaměřuje na představení společnosti Renault Česká republika, a.s. a nabízených značek automobilů Renault a Dacia na českém trhu pod touto společností, a také na prostředí, ve kterém se daná společnost a značky automobilů vyskytují. V teoretické kapitole jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se řízení značky. V samotném výzkumu, který byl prováděn osobní a elektronickou formou na základě dotazníků, jsou zachyceny jednotlivé názory zákazníků na značku na českém automobilovém trhu. Na základě vyhodnocení všech dotazníků, byly v závěru sestaveny návrhy a doporučení, které by mohli posloužit společnosti jako podklad pro zvýšení a zkvalitnění vnímání značky.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the assessment of brand perception in the automotive market. The chapter “Company characteristics“ is focused on the company performance Renault Česká republika, a.s. and brands of cars Renault and Dacia in the Czech market under this company and also describes the environment the company and brands of cars occurs in. The theoretical chapter summarizes basic facts concerning of brand management. The actual research was based on questionnaries and carried out personally and electronically. In the question forms there are captured opinions of customers to the brand in the Czech automotive market. According to the evaluation based on all the questionnaires were finally arranged proposals and recommendations that could serve the company as a basis for improving the quality and brand image.en
dc.format.extent3883788 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectvnímánícs
dc.subjectautomobilycs
dc.subjectvnímání značkycs
dc.subjecthodnocení vnímánícs
dc.subjectautomobilový trhcs
dc.subjectfunkce a význam značkycs
dc.subjectpozice značkycs
dc.subjectbudování a řízení značkycs
dc.subjectatributy značkycs
dc.subjectDaciacs
dc.subjectRenaultcs
dc.subjectbranden
dc.subjectperceptionen
dc.subjectassessmenten
dc.subjectautomobileen
dc.subjectbrand perceptionen
dc.subjectassessment of perceptionen
dc.subjectautomotive marketen
dc.subjectbrand managementen
dc.subjectfunction and importance of the branden
dc.subjectbrand positioningen
dc.subjectbrand buildingen
dc.subjectbrand managementen
dc.subject(building and brand management)en
dc.subjectbrand attributesen
dc.subjectDaciaen
dc.subjectRenaulten
dc.titleHodnocení vnímání značky na automobilovém trhucs
dc.title.alternativeAssessment of Brand Perception in the Automotive Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTomeš, Pavelcs
dc.date.accepted2012-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSIC024_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam