Show simple item record

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorHošková, Lenkacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:33:05Z
dc.date.available2012-07-11T07:33:05Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90880
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je navrhnout taková řešení, která by zvýšila atraktivitu sdružení obcí mikroregionu střední Haná. Marketingový výzkum probíhal pomocí dotazníkového šetření, sémantického diferenciálu a SWOT analýzy. Výzkum byl zaměřen převážně na návštěvníky mikroregionu, kteří poskytli primární data. Informace pro zpracování SWOT analýzy vycházely ze sekundárních dat. Teoretická část popisuje specifika marketingu v neziskovém sektoru, specifika destinace, cestovní ruch a charakteristiku sdružení obcí mikroregionu střední Haná. Další část se zabývá metodikou výzkumu a analýzou výsledků výzkumu. V poslední části jsou navržena možná řešení vyplývající z analýzy výzkumu. Tyto návrhy mohou být nápomocny při rozhodování vedení mikroregionu ve věcech týkajících se zvyšování atraktivity.cs
dc.description.abstractThe aim of this paper is to suggest such solutions, which would raise the appeal of the association of municipalities in the central Haná microregion. The marketing research was done via questionnaire, semantic differential and SWOT analysis. The research was targeted mainly at the visitors of the microregion, who contributed to primary data. The information used for the evaluation of the SWOT analysis came from the secondary data. The theoretical part describes the specifics of marketing in the non-profit sector and the specifics of the destination, tourism in general and the characteristics of the association of municipalities in the central Haná microregion. The next part deals with the methodology of research and with the analysis of the research results. The last part contains possible suggestions on the basis of the research analysis. These suggestions can be helpful in the decision making process of the microregion leadership in all the areas related to microregion’s appeal.en
dc.format.extent5240177 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectneziskový sektorcs
dc.subjectmikroregioncs
dc.subjectnávštěvnícics
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectatraktivitacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectnon-profit sectoren
dc.subjectmicroregionen
dc.subjectvisitorsen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectappealen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectservicesen
dc.titleNávrh zvýšení atraktivity mikroregionucs
dc.title.alternativeDesign of Increasing the Attractiveness of Microregionen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMajeríková, Zuzanacs
dc.date.accepted2012-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOS075_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record