Show simple item record

dc.contributor.advisorSobková, Luciecs
dc.contributor.authorHermannová, Evacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:35:43Z
dc.date.available2012-07-11T07:35:43Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91269
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá interní i externí marketingovou komunikací kulturní organizace s převážně místním působením. Trh art marketingu je specifický svým využitím marketingového mixu a kulturní organizace musí rozpoznat správnou kombinaci jeho prvků, aby uspěla a naplnila požadavky svých zákazníků. Část práce se zaměřuje na marketingový výzkum formou dotazníku a skupinového rozhovoru a jeho výsledky slouží pro návrhy na optimalizaci komunikačního mixu organizace s použitím některých ze současných trendů marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractA thesis deals with internal and external marketing communications of cultural organization with mostly local activities. The market of arts marketing is specific for its usage of marketing mix and a cultural organization has to recognize a right combination of its elements to succeed and fulfil the customers´ demands. Part of thesis focuses on marketing research using a questionnaire and focus group and its results serve for designs to optimize the organization´s communication mix using some recent trends of marketing communications.en
dc.format.extent3344514 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkulturní organizacecs
dc.subjectkinocs
dc.subjectexterní komunikacecs
dc.subjectinterní komunikacecs
dc.subjectart marketingcs
dc.subjecte-marketingcs
dc.subjectnávrhy komunikačního mixucs
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectcultural organizationen
dc.subjectcinemaen
dc.subjectexternal communicationen
dc.subjectinternal communicationen
dc.subjectarts marketingen
dc.subjecte-marketingen
dc.subjectdesigns of communication mixen
dc.titleNávrh komunikačního mixu kulturní organizacecs
dc.title.alternativeDesigning Communication Mix in the Cultural Organizationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHoďáková, Martinacs
dc.date.accepted2012-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHER0019_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record