Show simple item record

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorHušková, Zuzanacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:36:10Z
dc.date.available2012-07-11T07:36:10Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91336
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem této práce byla analýza nákupního prostředí maloobchodních drogistických prodejen. Konkrétně drogerií Teta, Rossmann a DM drogerie markt. Pro tuto analýzu bylo použito metod pozorování a mystery shoppingu. Obsahem výzkumu bylo zhodnocení tří základních kritérií v každé prodejně. Mezi tato kritéria patřil design prodejny, prezentace zboží a personál.cs
dc.description.abstractThe aim of this study was shopping environment analysis of drugstore retail stores. Specifically drugstores Aunt, Rossmann and DM markt drugstore. For this analysis were used methods of observation and mystery shopping. Content of the research was to evaluate three basic criteria in each store. These criteria included design of drustores, presentation of goods and personnel.en
dc.format.extent2031031 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectnákupní prostředícs
dc.subjectdrogeriecs
dc.subjectRossmanncs
dc.subjectTetacs
dc.subjectDM drogerie marktcs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectshopping environmenten
dc.subjectdrustoreen
dc.subjectRossmannen
dc.subjectAunten
dc.subjectDM markt drugstoreen
dc.titleAnalýza nákupního prostředí maloobchodních drogistických prodejencs
dc.title.alternativeShopping Environment Analysis of Drugstore Retail Storesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMerenda, Miroslavcs
dc.date.accepted2012-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHUS0010_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record