Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorStaněk, Michalcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:37:01Z
dc.date.available2012-07-11T07:37:01Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91478
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je měření spokojenosti zákazníků s nabídkou služeb poskytovaných fitness centrem Sport Fitness Opava za účelem zlepšení stávající nabídky služeb fitness centra. Dílčím cílem je zjistit názory zákazníků na změny a zlepšení služeb fitness centra. Práce zahrnuje stručnou historii fitness a kulturistiky, charakteristiku fitness centra dále je věnován prostor charakteristice služeb a měření spokojenosti zákazníků. Praktická část se zabývá sběrem dat a zpracováním dotazníkového šetření pomocí softwaru a interpretací výsledků. Na jejich základě budou navrhnuta návrhy a doporučení na zlepšení služeb fitness centra.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to measure customer satisfaction with services provided by fitness centre Sport Fitness Opava to improve existing offering services. A sub-goal is to ascertain the views of customers to change and improve fitness centre services. Thesis includes a brief history of fitness and bodybuilding with characteristics of fitness centre, characteristics of services and measuring customer satisfaction. The practical part of thesis deals with data collection and processing of the questionnaire by computer software and interpretation of results. The data will be drawn up to proposals and recommendations to improve existing fitness centre services.en
dc.format.extent4686193 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectměření spokojenosti zákazníkůcs
dc.subjectfitness centrumcs
dc.subjectSport Fitness Opavacs
dc.subjectfitnesscs
dc.subjectkulturistikacs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectcustomer satisfaction measurementen
dc.subjectfitness centreen
dc.subjectSport Fitness Opavaen
dc.subjectfitnessen
dc.subjectbodybuildingen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectserviceen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami fitness centracs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Fitness Centre Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozel, Romancs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSTA0064_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam