Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorKapustová, Gabrielacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:37:44Z
dc.date.available2012-07-11T07:37:44Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91574
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractV dnešní době má mnoho firem svá marketingová oddělení nebo si alespoň najímá externí firmy zajišťující marketing pro danou firmu. Avšak stále častěji se marketing začíná uplatňovat nejen v soukromé, ale i ve veřejné sféře. Vedení města už nemusí dělat rozhodnutí a návrhy jen na základě vlastního úsudku, ale může využívat marketingové nástroje k zajištění spokojenosti obyvatel města. Cílem této bakalářské práce bylo pomocí písemného dotazování analyzovat, jak jsou obyvatelé města spokojeni se službami poskytovanými městem a ostatními službami, které jsou zde nabízeny. Zjistit jak tráví svůj volný čas a jaké nové aktivity či služby by ve městě uvítali.cs
dc.description.abstractNowadays many companies have their marketing departments, or at least hire external companies to provide marketing services. However, besides the private sphere, marketing is also being increasingly applied in the public sphere. City councils no longer have to make decisions and proposals based only on their own judgement, but can use marketing tools to ensure satisfaction of the inhabitants. The aim of this bachelor thesis was to analyse, using written queries, how the city inhabitants are satisfied with the services provided by the city and other services that are offered. Also to find out how the inhabitants spend their leisure time and what new activities or services would they welcome in the city.en
dc.format.extent6095705 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenost obyvatel městacs
dc.subjectmarketing měst a obcícs
dc.subjectměření spokojenosti obyvatelcs
dc.subjectanalýza spokojenosti obyvatelcs
dc.subjectobyvatelcs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectměstský marketingcs
dc.subjectSatisfaction of city residenten
dc.subjectmarketig of cities and townsen
dc.subjectresident satisfaction measurementen
dc.subjectinhabitant satisfaction analysisen
dc.subjectinhabitanten
dc.subjectsatisfaction measurementen
dc.subjectcity marketingen
dc.titleMěření spokojenosti obyvatel městacs
dc.title.alternativeCity Resident Satisfaction Measurementen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNavrátilová, Terezacs
dc.date.accepted2012-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAP0014_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam