Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorTomášová, Pavlínacs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:36:41Z
dc.date.available2012-10-30T09:36:41Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95183
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce na téma Analýza konkurence na trhu kosmetických služeb bylo určit konkurenční pozici salónu Rebels mezi devíti vybranými konkurenty, jeho konkurenční výhody a také nedostatky, které je nutné odstranit. Pro naplnění cíle posloužilo několik metod - Mystery Shopping, Mystery Mailing, Mystery Calling, Mystery Visits webových stránek salónů a dotazníkové šetření provedené u zákaznic salónu Rebels. Následně byla navržena řešení, jak nedostatky odstranit, aby byla zlepšena konkurenční pozice salónu.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis on the topic of The Competitive Analysis on the Cosmetic Services Market was to determine the competitive position of the salon Rebels selected among nine competitors, their competitive advantages and weaknesses that need to be removed. To fulfill the objectives served by several methods - Mystery Shopping, Mystery Mailing, Mystery Calling, Mystery Visits of web sites and survey taken by salon Rebels customers. Subsequently, the proposed solutions to deficiencies in order to improve the competitive position of the salon.en
dc.format.extent5768980 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectTrh kosmetických služebcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectkonkurenční výhodycs
dc.subjectkonkurenční pozicecs
dc.subjectMystery Shoppingcs
dc.subjectdotazníkové šetření.cs
dc.subjectThe Cosmetic Services Marketen
dc.subjectCompetitiveen
dc.subjectCompetitive Advantageen
dc.subjectCompetitive Positionen
dc.subjectMystery Shoppingen
dc.subjecta Questionnaire Survey.en
dc.titleAnalýza konkurence na trhu kosmetických služebcs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis on the Cosmetic Services Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKopčilová, Kateřinacs
dc.date.accepted2012-05-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTOM586_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam