Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomášcs
dc.contributor.authorŠitavancová, Ivetacs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:37:44Z
dc.date.available2012-10-30T09:37:44Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95298
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractPro svou bakalářskou práci jsem si zvolila téma Měření spokojenosti zákazníků se službami letiště. Teoretická část se zabývala charakteristikou letiště a jeho služeb, obecným definováním marketingu služeb, marketingovým mixem a vysvětlením analýzy spokojenosti včetně metod jejího měření. Praktická část popisuje samotný průběh marketingového výzkumu a rozbor získaných primárních dat. Cílem této práce bylo analyzovat spokojenost zákazníků se službami, které poskytuje Letiště Leoše Janáčka v Ostravě, zjistit dosavadní kvalitu těchto služeb a určit zdroj případné nespokojenosti. Ze zjištěných výsledků vyplynuly určité návrhy a doporučení, které by měly vést k větší spokojenosti zákazníků letiště.cs
dc.description.abstractFor my bachelor's thesis I have chosen topic Customer Satisfaction Measurement with the Airport Services. Theoretical part deals with characteristic of the library, the services it provides and also generally defines marketing services, marketing mix and explains the satisfaction analysis including methods used for its measuring. Practical part describes the very process of marketing research and analysis of gathered primary data. The aim of the thesis is to analyze satisfaction of customers with services that are provided by Airport Leose Janacka Ostrava, determine current level of these services and identify potential sources of dissatisfaction. Recommendations will be derived from the results that should lead to increased satisfaction with services of the airport.en
dc.format.extent3546118 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectLetištěcs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectspokojenost, sužbycs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectAirporten
dc.subjectsatisfaction measurementen
dc.subjectcontentmenten
dc.subjectservicesen
dc.subjectcostumeren
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami letištěcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with the Airport Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKobe, Pavelcs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSIT0008_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam