Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSigmund, Robertcs
dc.contributor.authorBartková, Petracs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:37:50Z
dc.date.available2012-10-30T09:37:50Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95309
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá procesem zavádění nového výrobku a návrhem jeho propagační strategie v konkrétním podniku. Autor uvádí charakteristiku konkrétního podniku. Je uvedena historie vzniku i současnost. Firma získala mnoho ocenění za své výrobky. Tyto ocenění jsou v práci uvedeny. Práce popisuje i hlavní strategické a dlouhodobé cíle společnosti a politiku jakosti firmy. Složky marketingového prostředí ovlivňují firmu, proto je marketingové prostředí v práci popisováno. Trh je místo, kde se střetává nabídka a poptávka. Trh je v práci rozebrán a je uvedena tržní segmentace, tržní zacílení a tržní umístění. Jsou rozebírána teoretická východiska problematiky zavádění nového výrobku, proces vývoje nového výrobku, jeho životní cyklus. V oblasti propagační strategie autor popisuje teoretická východiska jednotlivých reklamních nástrojů a jejich účinnost u veřejnosti. Poté je v analytické části rozebírán nový výrobek, zaváděný v Mlékárně Valašské Meziříčí, s. r. o. Jsou uvedeny etapy procesu zavádění nového výrobku. Dále je popisována propagační strategie a výdaje firmy do jednotlivých forem reklamy. Firma si zakládá na vztahu s veřejností, proto je tato problematika v bakalářské práci rozebírána. Je popisováno využití přímého marketingu. Autor popisuje problematiku podpory prodeje ve firmě Mlékárna Valašské Meziříčí, s. r. o. Dále je věnována pozornost osobnímu prodeji, prostřednictvím obchodních zástupců firmy. I firma má svou konkurenci, která je v práci rozebrána a popsána. Autor stručně popisuje vznik konkurenčních společností a jejich propagační strategii. Nakonec jsou uvedeny návrhy a doporučení pro firmu v oblasti propagace zaváděného výrobku. Je navrhováno využití určitých reklamních nástrojů pro zviditelnění nového výrobku. V závěru je celá práce stručně zhodnocena. Autor přeje firmě mnoho úspěchů v další podnikatelské činnosti.cs
dc.description.abstractBachelor thesis deals with the process of the introduction of a new product and its promotional strategy in a company. The author presents the characteristics of a company. Is described the history and the present. The company has won many awards for its products. These awards are specified in Bachelor thesis. Thesis describes the main strategic and long-term objectives of the company and a quality policy of the company. The marketing environment affect the company, is therefore a marketing environment in thesis described. The market is the place to meet supply and demand. The market is described in thesis and is specified a market segmentation, market focus and market location. Thesis specified theoretical informations of the introduction of a new product, the process of developing a new product, its life cycle. In the promotional strategy, the author describes the theoretical basis of promotional tools and their effectiveness in the public. Then in the analytical part of the analysed new product introduced at the Mlékárna Valašské Meziříčí, s. r. o. Specified stages of the process of introducing a new product. It is further described the promotional strategy and the company's expenses in individual forms of advertising. Important for the company's relationship with the public, therefore this issue in the Bachelor work described. Described the use of direct marketing. The author describes the issue of sales promotion in the company Mlékárna Valašské Meziříčí, s. r. o. Attention is given to the personal selling, by sales representatives of the company. The company has its own competition, which is discussed in the thesis. The author briefly describes the emergence of competing companies and their promotional strategy. Finally, are listed proposals and recommendations for the company in the promotion of the product introduced. It is proposed to use certain advertising tools for the visibility of a new product. At the end thesis is briefly evaluated. The author wishes the company to many successes in other business activities.en
dc.format.extent1208576 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectvýrobek Šmoulovécs
dc.subjectMlékárna Valašské Meziříčí, s. r. o.cs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectpřímý marketingcs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectosobní prodejcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpropagační strategiecs
dc.subjectproduct Smurfsen
dc.subjectMlékárna Valašské Meziříčí, s. r. o.en
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectdirect marketingen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectpersonal sellingen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectpromotional strategyen
dc.titleZavádění nového výrobku a návrh jeho propagační strategie v konkrétním podnikucs
dc.title.alternativeIntroducing a New Product and its Promotional Strategy of the Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNovotná, Janacs
dc.date.accepted2012-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBAR0062_EKF_B6208_6208R020_01_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam