Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMusilová, Michaelacs
dc.contributor.authorKašparová, Luciecs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:37:59Z
dc.date.available2012-10-30T09:37:59Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95328
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce byla analýza marketingové komunikace banky, konkrétně společnosti ČSOB. Tato analýza byla prováděna prostřednictvím osobního dotazování. Úkolem bylo zjistit, jaké nástroje marketingového mixu banka využívá a jak jsou efektivní. V první kapitole je zmíněna samotná charakteristika společnosti. Další část je zaměřena na teoretická východiska marketingové komunikace. Zde je popsána obecná charakteristika marketingové komunikace, vztahy s veřejností (public relations), image a identita samotné firmy (corporate identity). Následuje metodika marketingového výzkumu, kde je vysvětlen problém, hlavní cíl výzkumu a hypotézy. V samotné analytické části jsou popsány výsledky výzkumu, včetně grafů. Na tuto část navazují návrhy a doporučení na případné zlepšení marketingové komunikace. Závěrečná část je shrnutím celé bakalářské práce.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis was to analyze the bank's marketing communications, particularly of CSOB. This analysis was conducted through personal interviews. The task was to find out what tools of marketing mix is the bank using and how effective they are. In the first chapter is mentioned description of the company itself. Another part focuses on theoretical foundations of marketing communications. Here is described the general characteristics of marketing communications, public relations (PR), image and identity of the company itself (corporate identity). Following the methodology of marketing research, where the problem is explained and the main objective and hypotheses of the research. In the analytical part itself are described results of the research, including the graphs. This part is followed by suggestions and recommendations for possible improvement of marketing communications. The final part is a summary of the whole thesis.en
dc.format.extent8647756 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectČSOBcs
dc.subjectBankacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectPublic relationscs
dc.subjectCorporate identitycs
dc.subjectReklamacs
dc.subjectDotazovánícs
dc.subjectČSOBen
dc.subjectBanken
dc.subjectMarketing Communicationsen
dc.subjectPublic Relationsen
dc.subjectCorporate identityen
dc.subjectAdvertisingen
dc.subjectPollingen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace bankycs
dc.title.alternativeAnalysis of Bank Marketing Communicationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNavrátilová, Terezacs
dc.date.accepted2012-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAS359_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam