Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČerná, Milenacs
dc.contributor.authorPicka, Jiřícs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:38:27Z
dc.date.available2012-10-30T09:38:27Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95390
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce analyzuje marketing hokejového klubu SHK Hodonín. Práce je rozdělena do dvou částí a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje klíčové pojmy z oblasti marketingu a managementu a jejich aplikaci na sport. Dále popisuje metody a techniky výzkumu, které byly použity k získání potřebných informací. Praktická část obsahuje vlastní výzkumné šetření, které se skládá z rozhovoru se sportovním manažerem a dotazníkového šetření. Poslední kapitola shrnuje výsledky, návrhy a doporučení plynoucí z vlastního výzkumného šetření. Tyto poznatky by klub SHK Hodonín mohl využít pro svůj následný rozvoj.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis analyzes the marketing of hockey club SHK Hodonín. The thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part explains the key terms from the field of marketing and management and its application in sports. In addition, it also describes the techniques and methods of the research, which were used in terms of obtaining the needed information. The practical section contains the research investigation, which is consisted of an interview and a questionnaire. The last chapter summarizes the results and suggestions of the research. All knowledge gained by the mentioned methods of the research could be used by the hockey club SHK Hodonín for its following development.en
dc.format42, [7] l. : il.cs
dc.format.extent2935280 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing, management, sportovní management, manažer, marketingový mix, marketingový výzkum dotazník, rozhovorcs
dc.subjectmarketing, management, sports management, manager, marketing mix, marketing research, questionnaire, interviewen
dc.titleMarketingové aspekty hokejového klubucs
dc.title.alternativeMarketing Aspect of Hockey Cluben
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠindarová, Veronikacs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPIC0007_EKF_B6208_6208R101_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam