Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDurdová, Irenacs
dc.contributor.authorKylián, Martincs
dc.date.accessioned2012-10-30T09:51:40Z
dc.date.available2012-10-30T09:51:40Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/95498
dc.descriptionImport 30/10/2012cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace hokejových klubů Tipsport Extraligy ledního hokeje a definováním návrhů a doporučení pro řešení zjištěných nedostatků. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy z oblasti sportovního marketingu a zdrojů financování sportovních organizací. Praktická část obsahuje analýzu vnějšího prostředí, základních zdrojů financování a marketingové komunikace šesti vybraných hokejových klubů. Výsledky analýzy jsou zhodnoceny pomocí SWOT analýzy a marketingového výzkumu, které vytvářejí základ pro navrhovaná doporučení.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with analysis of marketing communication of Tipsport Ice Hockey Extraliga hockey clubs and defines recommendations as solution for identified deficiencies. In the theoretical part the basic terms from sport marketing and financial resources are defined. Practical part includes analysis of external environment, main financial resources and marketing communication of six specific hockey clubs. The results of the analysis are evaluated by SWOT analysis and marketing research, which create basis for final recommendations.en
dc.format83, [8] l. : il.cs
dc.format.extent2181000 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsportovní marketingcs
dc.subjectanalýza vnějšího prostředícs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectPorterova analýza pěti konkurenčních silcs
dc.subjectanalýza zdrojů financovánícs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectsport marketingen
dc.subjectexternal environment analysisen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectPorter’s analysis of five forcesen
dc.subjectanalysis of financial resources, SWOT analysisen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace oddílů Extraligy ledního hokejecs
dc.title.alternativeAnalysis of Ice Hockey Extraliga Marketing Communicationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeCieslar, Patrikcs
dc.date.accepted2012-09-06cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKYL0006_EKF_N6208_6208T101_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam