Show simple item record

dc.contributor.advisorPoczatková, Blankacs
dc.contributor.authorZubíková, Pavlacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:02:32Z
dc.date.available2013-06-26T11:02:32Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96481
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je návrh strategie pro malý podnik obchodující s osobními automobily. Jejím cílem je na základě vypracované analýzy podnikatelského prostředí a analýzy podniku stanovení podnikové strategie. Obsahem první části je vymezení důležitých pojmů týkajících se podnikové strategie a popisu metod potřebných pro její stanovení. Druhá část je věnována charakteristice společnosti, jejíž činností je provozování motoristického inzertního portálu a obchodování s osobními vozidly formou individuálního dovozu automobilů z Německa. Ve třetí části, která se zaměřuje na praktickou oblast, jsou aplikovány teoretické poznatky. Je zde využito analýz, které slouží k odhalení silných a slabých stránek, příležitostí a ohrožení podniku. V rámci provedených metod je použita PESTLE analýza, Porterův model konkurenčního prostředí, analýza podnikových zdrojů, finanční analýza a SWOT analýza. Náplní čtvrté části je syntéza a doporučení, kde je určena vhodná strategie pro společnost. V poslední části diplomové práce je interpretace výsledků na základě získaných informací spojených se strategickou analýzou.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the strategy proposal for a passenger cars company. It is focused on determination of company strategy based on analysis of business environment and company analysis. Initial part defines important terms in the company strategy area and describes methods for the company strategy setup. The next part characterizes company dealing with motorcar advertising web and trading with imported cars from Germany. There is applied theoretical knowledge in the third part. However, this part is focused on practical area. There were utilized PESTLE analysis, Porter's model of competitive environment, analysis of business resources, financial and SWOT analysis. The fourth part incorporates synthesis and recommendation of proper company strategy. The interpretation of the results gathered based on information connected with analysis of the strategy occurred in the last part of the thesis.en
dc.format.extent1322932 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectstrategické řízenícs
dc.subjectstrategické myšlenícs
dc.subjectvizecs
dc.subjectposlánícs
dc.subjectcílecs
dc.subjectPESTLE analýzacs
dc.subjectPorterův model pěti konkurenčních silcs
dc.subjectanalýza podnikových zdrojůcs
dc.subjectfinanční analýzacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectstrategyen
dc.subjectstrategic managementen
dc.subjectstrategic thinkingen
dc.subjectvisionen
dc.subjectmissionen
dc.subjecttargetsen
dc.subjectPESTLE analysisen
dc.subjectPorter's model of competitive environmenten
dc.subjectanalysis of business resourcesen
dc.subjectfinancialen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleNávrh strategie pro malý podnik obchodující s osobními automobilycs
dc.title.alternativeThe Proposal of Strategy for a Small Business Dealing with Passenger Carsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHoďáková, Karolínacs
dc.date.accepted2013-05-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZUB055_EKF_N6208_6208T020_00_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record