Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNovotný, Jancs
dc.contributor.authorŽídek, Jakubcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:03:11Z
dc.date.available2013-06-26T11:03:11Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/96567
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na marketingový koncept Katedry tělesné výchovy a sportu VŠB-TUO. Práce obsahuje analýzu současného a minulého stavu katedry a navrhnutí marketingového konceptu Součástí teoretické části práce je definice klíčových slov, převážně z oblasti marketingu, která obsahují vysvětlení a prohloubení jednotlivých pojmů, vztahujících se k danému tématu. Další část práce obsahuje analýzu současného a minulého stavu katedry. K zajištění externích a interních informací byla použita metoda rozhovoru a dotazníku, vše bylo doplněno analýzou výcvikových kurzů a analýzou návštěvnosti webových stránek Sportovníkurzy.vsb.cz. V další části je navržen koncept, který je zaměřen především na marketingovou komunikaci a její aplikaci do praxe. Tato část se také zabývá kontrolou a zpětnou vazbou. V závěru jsou výsledky práce shrnuty a je zvolen postup zavádění koncepce.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on the marketing concept of the Department of Physical Education and Sport VSB-TUO. It includes an analysis of the current and past state of the department and proposal of the marketing concept. The theoretical part is defined by keywords, mainly of the marketing field, which includes deeper explanation of concepts related to the topic. The next part includes an analysis of current and past state of the department. To ensure external and internal information I used the method of dialogue and questionnaire, all this was accompanied by an analysis of training courses and analysis of Sportovníkurzy.vsb.cz web sites attendance. In the following part the concept of marketing communicaton and it’s application to the practice is proposed. This part also deals with the control and feedback. In the final part the results of the work are summarized and the process of concept introducing is chosen.en
dc.format90, [22] l. : il.cs
dc.format.extent7425776 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectkoncepcecs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectKTVScs
dc.subjectVŠB-TUOcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectGoogle Analyticscs
dc.subjecttělesná výchovacs
dc.subjectsportcs
dc.subjectvýcvikové kurzycs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectškolní zařízenícs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectconcepten
dc.subjectstratégyen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectKTVSen
dc.subjectVŠB-TUOen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectGoogle Analyticsen
dc.subjectphysical trainingen
dc.subjectsporten
dc.subjecttraining coursesen
dc.subjectservicesen
dc.subjectschool facilitiesen
dc.titleMarketingová koncepce Katedry tělesné výchovy a sportu VŠB-TU Ostravacs
dc.title.alternativeMarketing Conception of Department of Psyhical Education and Sports, VŠB-TU Ostravaen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBaďura, Petercs
dc.date.accepted2013-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZID112_EKF_N6208_6208T101_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam