Show simple item record

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkacs
dc.contributor.authorČervenková, Šárkacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:06:04Z
dc.date.available2013-06-26T11:06:04Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97025
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá postoji restauračních zařízení k šnečím produktům. Teoretická část popisuje B2B trh a jeho zákazníky, nákupní chování a rozhodovací proces B2B zákazníků. Další část práce je věnovaná charakteristice trhu restauračních zařízení a makroprostředí. Postoje restauračních zařízení byly zkoumány dotazníkovým šetřením v Moravskoslezském kraji, jehož výsledky jsou následně analyzovány. V závěru práce autorka navrhuje doporučení pro dodavatele šnečích produktů a restaurační zařízení, které tyto produkty nabízejí.cs
dc.description.abstractBachelor Thesis deals with the attitude of restaurants to snail products. Theoretical part of thesis describes the B2B market and its customers, shopping behavior and decision-making of B2B customers. In the next chapter, attention is focused on characteristics of the market with restaurants and macro-environment. Attitudes of restaurants were researched by questionnaire in Moravian Region, results were analyzed. In the conclusion, author proposes recommendations for snail suppliers and restaurants that offer snail products.en
dc.format.extent2637199 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectrestaurační zařízení, šnečí produkty, analýza, zákazníci, dodavatelé, B2B trhcs
dc.subjectrestaurants, snail products, analysis, customers, suppliers, B2B marketen
dc.titleAnalýza postojů restauračních zařízení k šnečím produktůmcs
dc.title.alternativeAnalysis of Restaurant Attitudes to Snail Productsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMerenda, Miroslavcs
dc.date.accepted2013-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCER0116_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record