Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPawlasová, Pavlínacs
dc.contributor.authorPolášek, Michalcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:07:07Z
dc.date.available2013-06-26T11:07:07Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97182
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá kvalitou služeb mobilních operátorů působících na území České republiky, konkrétně se jedná o společnosti Vodafone, T-Mobile a Telefónica O2. Teoretická část vysvětluje rozdíl mezi spokojeností a loajalitou zákazníků. Další část se zabývá mikroprostředím, mezopřostředím a makroprostředím mobilních operátorů. Praktická část vyhodnocuje spokojenost respondentů se službami mobilních operátorů.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with quality of services provided by mobile operators in the Czech Republic, namely companies Vodafone, T-Mobile and Telefónica O2. The theoretical part explains the difference between customer satisfaction and loyalty. The next part deals with the microenvironment, mezooenvironment macroenvironment and mobile operators. The practical part assesses respondents' satisfaction with the services of mobile operators.en
dc.format.extent2488600 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectloajalitacs
dc.subjectpestle analyzacs
dc.subjecthistoriecs
dc.subjectmobilni operatorcs
dc.subjectdotaznikove setrenics
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectloyaltyen
dc.subjectpestle analysisen
dc.subjecthistoryen
dc.subjectmobile operatorsen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami mobilních operátorůcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Mobile Operators Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMolitorová, Hanacs
dc.date.accepted2013-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOL0058_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam