Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBaránek, Petrcs
dc.contributor.authorChýlková, Lenkacs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:09:07Z
dc.date.available2013-06-26T11:09:07Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/97492
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je analýza marketingové strategie Střední odborné školy a Středního odborného učiliště podnikání a služeb, Jablunkov, p. o. Analýza je provedena pomocí dvou dotazníků. V prvním z nich se zkoumají názory a postoje studentů školy na současný stav marketingové strategie. Druhý dotazník je zaměřen na širší veřejnost a k získání názorů na pověst školy. Oba dotazníky jsou vyhodnoceny v programu SPSS a výsledky výzkumu jsou prezentovány v programu MS Excel. Na základě výsledků výzkumu bylo stanoveno doporučení. Je potřeba zintenzivnit marketingovou komunikaci směrem k právě studujícím a také posílit image na veřejnosti hlavně prostřednictvím tisku.cs
dc.description.abstractThe theme of this Bachelor’s dissertation is Analysis of Marketing Strategy of a Secondary Vocational School in the town of Jablunkov. The analysis is provided by two questionnaires. The first one focuses on the views and attitudes of students. The second one focuses on the wider public opinion in the way of its opinion on the school reputation. Both questionnaires are evaluated in the SPSS programme and the research results are presented in MS Excel. On the basis of the research results recommendations for school were determined. It is necessary to intensify the marketing communication towards the students and to build up the image in public mainly via press.en
dc.format.extent3860151 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstřední škola, učiliště, marketing, analýza, marketingová strategie, vzdělávánícs
dc.subjectthe secondary school, the secondary vocational school, marketing, the analysis, the marketing strategy, educationen
dc.titleAnalýza marketingové strategie střední odborné školycs
dc.title.alternativeAnalysis of the Marketing Strategy of a Secondary Vocational Schoolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozel, Romancs
dc.date.accepted2013-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHY0017_EKF_B6208_6208R062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam